דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן לאפות המבורגר בתנור

כמה זמן לאפות המבורגר בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לאפות המבורגר בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה אתה צריך כדי לאפות המבורגר בתנור

אפיית המבורגר בתנור היא דרך מצוינת לקבל המבורגר עסיסי וטעים מבלי להדליק את הגריל. כדי להתחיל, תזדקק לכמה מרכיבים וציוד בסיסיים. תזדקק לבשר בקר טחון, תבנית אפייה וכל תבלינים או תוספות שתרצה להוסיף. תצטרך גם מדחום כדי לוודא שההמבורגרים שלך מבושלים לטמפרטורה הנכונה.

יצירת הקציצות

ברגע שיש לכם את כל המרכיבים והאספקה, הגיע הזמן ליצור את הקציצות. התחל בחלוקת בשר הבקר הטחון לארבעה חלקים שווים. יוצרים מכל חלק קציצה בעובי של כ-¾ אינץ'. מוודאים שהקציצות כולן באותו גודל כדי שיתבשלו בצורה אחידה.

הוספת תבלינים ותוספות

לאחר היווצרות הקציצות, זה הזמן להוסיף את כל התבלינים או התוספות שתרצו. אתה יכול להוסיף מלח ופלפל, אבקת שום, אבקת בצל, או כל תבלינים אחרים שאתה אוהב. אתה יכול גם להוסיף גבינה, בייקון או כל תוספות אחרות שתרצה.

אפיית ההמבורגרים

לאחר שהקציצות נוצרות ומתובלות, הגיע הזמן לאפות אותן. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס. מניחים את הקציצות על תבנית עם נייר אפייה ואופים 15 דקות. לאחר 15 דקות, השתמשו במדחום כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של ההמבורגרים. ההמבורגרים נעשים כשהם מגיעים לטמפרטורה פנימית של 160 מעלות צלזיוס.

מגישים את ההמבורגרים

לאחר האפייה של ההמבורגרים, הגיע הזמן להגיש אותם. מניחים את ההמבורגרים על לחמניות ומעליהם כל תבלינים או תוספות שתרצו. הגישו את ההמבורגרים עם הצדדים האהובים עליכם ותהנו!

טיפים לאפיית ההמבורגר המושלם

אפיית המבורגר בתנור היא דרך מצוינת לקבל המבורגר עסיסי וטעים מבלי להדליק את הגריל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג את ההמבורגר המושלם בכל פעם:

השתמש בבשר טחון רזה

כשאופים המבורגרים בתנור, עדיף להשתמש בבשר בקר רזה. בבשר בקר טחון רזה יש פחות שומן, מה שאומר שהוא לא יתכווץ כל כך כשהוא מבושל. זה יעזור לך לקבל המבורגר עסיסי וטעים.

אל תבשל יתר על המידה את ההמבורגרים

חשוב לא לבשל יתר על המידה את ההמבורגרים. בישול יתר של ההמבורגרים יביא להמבורגר יבש וקשוח. השתמשו במדחום כדי לוודא שההמבורגרים מבושלים לטמפרטורה הנכונה.

תן להמבורגרים לנוח

לאחר האפייה של ההמבורגרים, הניחו להם לנוח מספר דקות לפני ההגשה. זה יעזור למיצים לפזר מחדש ויעניק לכם המבורגר עסיסי וטעים. אפיית המבורגר בתנור היא דרך מצוינת לקבל המבורגר עסיסי וטעים מבלי להדליק את הגריל. עם כמה מרכיבים ומצרכים פשוטים, אתה יכול לקבל המבורגר טעים תוך זמן קצר. לטיפים וטריקים נוספים על אפיית ההמבורגר המושלם, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן