דף הבית » כמה זמן בתנור » איך מכניסים המבורגר לתנור

איך מכניסים המבורגר לתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך מכניסים המבורגר לתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה שאתה צריך לדעת לפני שמכניסים המבורגר לתנור

בישול המבורגר בתנור הוא דרך מצוינת לקבל המבורגר עסיסי וטעים מבלי לעמוד מעל כיריים או גריל לוהטים. המבורגרים אפויים בתנור הם גם דרך מצוינת לבשל מספר רב של המבורגרים בבת אחת, מה שהופך אותם למושלמים עבור מסיבה או התכנסות. אבל לפני שתתחיל לבשל, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת.

בחר את סוג המבורגר המתאים

כשמדובר בבישול המבורגר בתנור, יש חשיבות לסוג ההמבורגר שתבחרו. בשר בקר טחון הוא הסוג הנפוץ ביותר של המבורגר, אך ניתן להשתמש גם בהודו, עוף או חזיר טחון. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בבשר טחון רזה יותר, כגון 90/10 או 93/7.

יוצרים את הקציצות

לאחר שבחרתם את הבשר הטחון שלכם, הגיע הזמן ליצור את הקציצות. הקפידו ליצור את הקציצות לגודל וצורה אחידים כדי שיתבשלו בצורה אחידה. אפשר להוסיף לקציצות גם תבלינים כמו מלח, פלפל, אבקת שום או אבקת בצל.

איך מכניסים המבורגר לתנור

לאחר שבחרתם את הבשר הטחון שלכם ויצרתם את הקציצות, הגיע הזמן להכניס את ההמבורגרים לתנור. הנה מה שאתה צריך לעשות:

מחממים את התנור

השלב הראשון הוא לחמם מראש את התנור ל-375°F (190°C). זוהי הטמפרטורה האידיאלית לבישול המבורגרים בתנור.

מכינים את תבנית האפייה

לאחר מכן, הכינו תבנית אפייה על ידי ציפוי בנייר אפייה או נייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מההמבורגרים להידבק למחבת.

מניחים את הקציצות על תבנית האפייה

לאחר הכנת נייר האפייה, מניחים את הקציצות על התבנית. הקפידו להשאיר מספיק רווח בין הקציצות כדי שיוכלו להתבשל בצורה אחידה.

אופים את הקציצות

מכניסים את נייר האפייה לתנור שחומם מראש ואופים את הקציצות במשך 15-20 דקות. הזמן המדויק יהיה תלוי בגודל הקציצות ובמידת העשייה שאתם אוהבים את ההמבורגרים שלכם.

איך לדעת מתי ההמבורגר מוכן

כאשר ההמבורגרים מוכנים, הם צריכים להיות מבושלים ועם טמפרטורה פנימית של 160 מעלות צלזיוס (71 מעלות צלזיוס). אפשר להשתמש במדחום בשר כדי לבדוק את טמפרטורת ההמבורגרים.

שאלות ותשובות

האם אפשר לבשל המבורגרים קפואים בתנור?

כן, אתה יכול לבשל המבורגרים קפואים בתנור. עם זאת, חשוב לציין שלהמבורגרים קפואים ייקח יותר זמן לבישול מאשר להמבורגרים טריים.

האם אפשר להוסיף גבינה להמבורגרים לפני האפייה?

כן, אפשר להוסיף גבינה להמבורגרים לפני האפייה. עם זאת, עדיף לחכות עד שההמבורגרים כמעט יסתיימו לבישול לפני הוספת הגבינה. זה יעזור להבטיח שהגבינה תימס כמו שצריך.

האם אפשר להשתמש בסוג אחר של בשר טחון?

כן, אתה יכול להשתמש בסוג אחר של בשר טחון, כגון הודו, עוף או חזיר. עם זאת, חשוב לציין שזמן הבישול עשוי להשתנות בהתאם לסוג הבשר בו אתם משתמשים.

סיכום

בישול המבורגר בתנור הוא דרך מצוינת לקבל המבורגר עסיסי וטעים מבלי לעמוד מעל כיריים או גריל לוהטים. המבורגרים אפויים בתנור הם גם דרך מצוינת לבשל מספר רב של המבורגרים בבת אחת, מה שהופך אותם למושלמים עבור מסיבה או התכנסות. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר יש להקפיד לבחור בסוג המבורגר המתאים, ליצור את הקציצות לגודל וצורה אחידה, לחמם תנור, להכין את תבנית האפייה, להניח את הקציצות על התבנית ולאפות את הקציצות למשך 15-20. דקות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן