דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך להשרות עדשים שחורות?

כמה זמן צריך להשרות עדשים שחורות?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן צריך להשרות עדשים שחורות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה עדשים שחורות?

עדשים שחורות, הידועות גם בשם עדשים בלוגה, הן סוג של קטניות שמקורן בהודו ופקיסטן. הם קטנים, שחורים ועגולים בצורתם, ויש להם טעם אגוזי. הם עשירים בחלבון, סיבים וויטמינים ומינרלים חיוניים אחרים. עדשים שחורות הן מרכיב פופולרי במנות הודיות, פקיסטניות ומזרח תיכוניות, והן משמשות לעתים קרובות במרקים, תבשילים וסלטים.

כמה זמן צריך להשרות עדשים שחורות?

השריית עדשים שחורות לפני בישולן היא שלב חשוב בתהליך הבישול. השרייה עוזרת לרכך את העדשים, הופכת אותן לקלות יותר לעיכול וטעימות יותר. זה גם עוזר להפחית את זמן הבישול. ככלל, יש להשרות עדשים שחורות לפחות 8 שעות, אך לא יותר מ-24 שעות.

היתרונות של השריית עדשים שחורות

להשריית עדשים שחורות יש כמה יתרונות. זה עוזר להפחית את זמן הבישול, מכיוון שהעדשים יהיו רכות יותר וקל יותר לבישול. השרייה גם עוזרת להפוך את העדשים לעיכול יותר, שכן היא עוזרת לפרק חלק מהפחמימות המורכבות. בנוסף, השרייה מסייעת להפחית את כמות החומצה הפיטית, שעלולה להפריע לספיגה של מינרלים מסוימים.

איך להשרות עדשים שחורות

השריית עדשים שחורות היא תהליך פשוט. התחל על ידי שטיפת העדשים במים קרים כדי להסיר לכלוך או פסולת. לאחר מכן, מניחים את העדשים בקערה ומכסים אותן במים קרים. מניחים לעדשים להשרות 8-24 שעות. לאחר שהעדשים סיימו להשרות, מסננים את המים ושוטפים את העדשים שוב. העדשים מוכנות כעת לבישול.

השוואה מהירה

שלב תיאור
לִשְׁטוֹף שטפו את העדשים במים קרים כדי להסיר לכלוך או פסולת.
לְהַשְׁרוֹת משרים את העדשים במים קרים למשך 8-24 שעות.
לנקז מסננים את המים ושוטפים שוב את העדשים.

השריית עדשים שחורות היא שלב חשוב בתהליך הבישול. זה עוזר לרכך את העדשים, מה שהופך אותן לקלות יותר לעיכול וטעימות יותר. זה גם עוזר להפחית את זמן הבישול ואת כמות החומצה הפיטית. כדי להפיק את המרב מהעדשים השחורות שלך, הקפד להשרות אותן במשך 8-24 שעות לפני הבישול. למידע נוסף על בישול עם עדשים שחורות, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן