דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריכה להיות רגל כבש בתנור?

כמה זמן צריכה להיות רגל כבש בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן צריכה להיות רגל כבש בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה רגל כבש?

רגל טלה היא נתח בשר שנלקח מהרגל האחורית של טלה. זוהי בחירה פופולרית לצלייה וניתן לבשל אותה במגוון דרכים. זהו נתח בשר רזה, מה שהופך אותו לאופציה בריאה עבור אלה המחפשים ליהנות מארוחה טעימה ללא השומן הנוסף. ניתן לבשל את הרגל שלמה או לחתוך לחתיכות קטנות יותר, בהתאם לתוצאה הרצויה.

איך לבשל רגל כבש

בישול שוק טלה בתנור הוא תהליך פשוט. ראשית, מחממים את התנור לטמפרטורה הרצויה. לאחר מכן, מתבלים את שוק הטלה במלח ופלפל, או בכל תבלינים רצויים אחרים. מניחים את שוק הטלה בתבנית צלייה ומוסיפים כמה כפות מים או מרק לתחתית התבנית. מכסים את התבנית בנייר כסף ומכניסים לתנור.

זמן בישול

זמן הבישול של שוק טלה יהיה תלוי בגודל הנתח ובעשייה הרצויה. בדרך כלל, יש לבשל רגל כבש במשך 20 דקות לכל קילו בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס. לדוגמה, שוק טלה במשקל 4 קילו צריך להתבשל במשך 80 דקות.

בודקת את מידת העשייה

כדי לבדוק את העשייה, הכניסו מדחום בשר לחלק העבה ביותר של שוק הטלה. הטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע ל-145°F עבור מדיום-ריר, 160°F עבור בינוני ו-170°F עבור עשוי היטב.

השוואה מהירה

גמור טמפרטורה פנימית
נא למחצה 145 מעלות צלזיוס
בינוני 160 מעלות צלזיוס
כל הכבוד 170 מעלות פרנהייט

לאחר שמגיעים למידת העשייה הרצויה, מוציאים את שוק הטלה מהתנור ונותנים לה לנוח 10 דקות לפני הגילוף. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל הבשר, וכתוצאה מכך תבשיל טעים ונימוח יותר. כשמבשלים שוק טלה בתנור, חשוב לפקוח עין על הטמפרטורה וזמן הבישול. אם שוק הטלה מבושלת זמן רב מדי, היא עלולה להיות יבשה וקשיחה. מצד שני, אם זה לא מבושל מספיק זמן, זה יכול להיות לא מבושל ולא בטוח לאכילה.

סיכום

בישול שוק טלה בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מארוחה בריאה. זמן הבישול יהיה תלוי בגודל הנתח ובמידת העשייה הרצויה. בדרך כלל, יש לבשל רגל כבש במשך 20 דקות לכל קילו בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס. כדי לבדוק את העשייה, הכניסו מדחום בשר לחלק העבה ביותר של שוק הטלה. לאחר שמגיעים למידת העשייה הרצויה, מוציאים את שוק הטלה מהתנור ונותנים לה לנוח 10 דקות לפני הגילוף. למידע נוסף על איך לבשל שוק טלה בתנור, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן