דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך ללכת ובאיזה מהירות?

כמה זמן צריך ללכת ובאיזה מהירות?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן צריך ללכת ובאיזה מהירות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהם היתרונות של הליכה?

הליכה היא דרך מצוינת להישאר בריא וכושר. זהו תרגיל בעל השפעה נמוכה שניתן לעשות כמעט בכל מקום ובכל זמן. הליכה יכולה לעזור לשפר את הבריאות הכללית שלך, להפחית את הסיכון למחלות כרוניות, ואפילו לעזור לך לרדת במשקל. זו גם דרך מצוינת לקבל קצת אוויר צח וליהנות מהחוץ.

כמה זמן כדאי ללכת?

משך הזמן שאתה צריך ללכת תלוי ברמת הכושר שלך ובמטרות שלך. אם אתה רק מתחיל, אתה צריך לשאוף ל-30 דקות הליכה ביום. ככל שתהיה יותר בכושר, אתה יכול להגדיל את משך הזמן שאתה הולך. לקבלת יתרונות בריאותיים מיטביים, איגוד הלב האמריקאי ממליץ למבוגרים לקבל לפחות 150 דקות של פעילות אירובית בעצימות בינונית בשבוע. ניתן לחלק את זה ל-30 דקות הליכה חמישה ימים בשבוע.

באיזו מהירות כדאי ללכת?

המהירות שבה אתה צריך ללכת תלויה ברמת הכושר שלך ובמטרות שלך. אם אתה רק מתחיל, אתה צריך לכוון לקצב מתון. זה אומר שאתה צריך להיות מסוגל לדבר אבל לא לשיר תוך כדי הליכה. ככל שתהיה יותר בכושר, אתה יכול להגביר את המהירות שלך. לקבלת יתרונות בריאותיים מיטביים, איגוד הלב האמריקאי ממליץ למבוגרים לקבל לפחות 150 דקות של פעילות אירובית בעצימות בינונית בשבוע. ניתן לפרק את זה ל-30 דקות הליכה חמישה ימים בשבוע בקצב מהיר.

מהו קצב מהיר?

קצב מהיר הוא קצב מהיר יותר מקצב בינוני. זה קצב שבו אתה עדיין יכול לדבר אבל לא לשיר. אתה אמור להיות מסוגל להרגיש את קצב הלב שלך עולה ואתה אמור להיות מעט חסר נשימה.

מהו קצב מתון?

קצב מתון הוא קצב איטי יותר מקצב מהיר. זה קצב שבו אתה עדיין יכול לדבר אבל לא לשיר. אתה לא צריך להיות חסר נשימה וקצב הלב שלך לא אמור לעלות באופן משמעותי.

השוואה מהירה

לִפְסוֹעַ תיאור
מְרַעֲנֵן קצב שבו אתה עדיין יכול לדבר אבל לא לשיר. אתה אמור להיות מסוגל להרגיש את קצב הלב שלך עולה ואתה אמור להיות מעט חסר נשימה.
לְמַתֵן קצב שבו אתה עדיין יכול לדבר אבל לא לשיר. אתה לא צריך להיות חסר נשימה וקצב הלב שלך לא אמור לעלות באופן משמעותי.

טיפים להליכה

הליכה היא דרך מצוינת לשמור על בריאות וכושר. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב משגרת ההליכה שלך:

  • ללבוש נעליים וביגוד נוחות.
  • התחל לאט והגדל בהדרגה את המהירות והמרחק שלך.
  • האזן למוזיקה או לפודקאסטים כדי שהזמן יעבור מהר יותר.
  • ללכת עם חבר או להצטרף לקבוצת הליכה.
  • הגדר יעדים ועקוב אחר ההתקדמות שלך.
  • שנה את המסלול שלך כדי שיהיה מעניין.

הליכה היא דרך מצוינת לשמור על בריאות וכושר. עם קצת תכנון ומסירות, אתה יכול להפוך את ההליכה לחלק משגרת היומיום שלך. למידע נוסף על הליכה וכיצד להתחיל, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן