דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך להפשיר בשר?

כמה זמן צריך להפשיר בשר?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן צריך להפשיר בשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הפשרת בשר: מה שאתה צריך לדעת

הפשרת בשר היא שלב חשוב בתהליך הבישול, וחשוב לעשות זאת נכון. אם לא תפשיר את הבשר שלך כמו שצריך, אתה עלול להסתיים עם מנה מבושלת, יבשה או קשה בצורה לא אחידה. מצד שני, אם תפשירי את הבשר שלך כמו שצריך, תהיה לך ארוחה עסיסית וטעימה.

למה להפשיר בשר?

כאשר אתה מפשיר בשר, אתה מאפשר למולקולות המים הקפואות להיפרד ולנוע בחופשיות. זה עוזר לבשר להתבשל בצורה אחידה יותר, וזה גם עוזר לטעמים להתפזר בצורה שווה יותר.

כמה זמן צריך להפשיר בשר?

משך הזמן שלוקח להפשיר בשר תלוי בגודל הנתח. ניתן להפשיר נתחי בשר קטנים יותר, כגון סטייקים וצלעות, תוך 30 דקות בלבד. נתחים גדולים יותר, כמו צלי, יכולים להימשך עד 24 שעות.

שיטות הפשרה בטוחות

ישנן מספר שיטות בטוחות להפשרת בשר. הדרך הטובה ביותר היא להפשיר אותו במקרר. שיטה זו איטית, אך זו הדרך הבטוחה ביותר להפשיר בשר. אתה יכול גם להפשיר בשר במים קרים, אבל תצטרך להחליף את המים כל 30 דקות כדי לשמור על קור.

השוואה מהירה

שיטת הפשרה זְמַן
מְקָרֵר 1-24 שעות
מים קרים 30 דקות

אם אתה ממהר, אתה יכול להפשיר בשר במיקרוגל. שיטה זו מהירה, אך היא עלולה לגרום לבשר להתבשל בצורה לא אחידה. עדיף להשתמש במיקרוגל רק אם מתכננים לבשל את הבשר מיד לאחר ההפשרה. בהפשרת בשר, חשוב לזכור שחלקו החיצוני של הבשר יופשר מהר יותר מבפנים. כדי להבטיח שהבשר יופשר בצורה אחידה, כדאי להפוך אותו באמצע תהליך ההפשרה.

בישול בשר מופשר

ברגע שהבשר שלך מופשר, תצטרך לבשל אותו מיד. אם אתם מתכננים להשרות את הבשר, כדאי לעשות זאת לפני הבישול. השריית הבשר כשהוא עדיין קפוא עלולה לגרום לפיזור לא אחיד של הטעמים. כשמבשלים בשר מופשר, חשוב להשתמש במדחום כדי לוודא שהבשר מבושל לטמפרטורה המתאימה. ה-USDA ממליץ לבשל בשר בקר, חזיר וכבש לטמפרטורה פנימית של 145°F, ועופות לטמפרטורה פנימית של 165°F.

סיכום

הפשרת בשר היא שלב חשוב בתהליך הבישול. חשוב להפשיר את הבשר בצורה נכונה כדי להבטיח שהוא מתבשל בצורה אחידה וטעמו נהדר. משך הזמן שלוקח להפשיר בשר תלוי בגודל הנתח, וישנן מספר שיטות בטוחות להפשרת בשר. לאחר שהבשר שלך מופשר, עליך לבשל אותו מיד ולהשתמש במדחום כדי להבטיח שהוא מבושל לטמפרטורה המתאימה. למידע נוסף על הפשרה ובישול בשר, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן