דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך חזה עוף בתנור?

כמה זמן צריך חזה עוף בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך חזה עוף בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו חזה עוף?

חזה עוף הוא נתח עוף שנלקח מהחזה של הציפור. זהו נתח בשר רזה שפופולרי במנות רבות. זהו נתח בשר רב תכליתי שניתן לבשל במגוון דרכים, כולל אפייה, צלייה וטיגון.

איך מכינים חזה עוף לתנור

לפני שתוכלו לבשל חזה עוף בתנור, תחילה עליכם להכין אותו. התחל על ידי שטיפת חזה העוף במים קרים ויבש אותו במגבת נייר. לאחר מכן, מתבלים את חזה העוף במלח ופלפל. אתה יכול גם להוסיף עשבי תיבול ותבלינים אחרים לחזה העוף לתוספת טעם. לאחר שחזה העוף מתובל, אתה יכול להניח אותו על תבנית אפייה. הקפידו לרפד את תבנית האפייה בנייר אפייה או נייר אלומיניום כדי למנוע הידבקות.

כמה זמן צריך חזה עוף בתנור?

משך הזמן שחזה עוף צריך בתנור תלוי בגודל חזה העוף. בדרך כלל, יש לבשל חזה עוף בתנור במשך 20-30 דקות בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס. עם זאת, אם חזה העוף גדול יותר, ייתכן שיהיה צורך לבשל אותו עד 45 דקות.

בודקת את מידת העשייה

כדי להבטיח שחזה העוף מבושל כראוי, כדאי לבדוק את מידת העשייה. לשם כך, הכניסו מדחום בשר לחלק העבה ביותר של חזה העוף. הטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע ל-165 מעלות צלזיוס. אם הטמפרטורה נמוכה מ-165 מעלות צלזיוס, חזה העוף צריך להתבשל זמן רב יותר.

מניחים את חזה העוף

לאחר בישול חזה העוף, חשוב לתת לו לנוח 10 דקות לפחות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל חזה העוף, וכתוצאה מכך מנה עסיסית וטעימה יותר.

השוואה מהירה

גודל חזה עוף זמן בישול
קָטָן 20-30 דקות
בינוני 30-40 דקות
גָדוֹל 40-45 דקות

בישול חזה עוף בתנור הוא דרך פשוטה וקלה להכין ארוחה טעימה. עם זמן הכנה ובישול נכון, תוכלו ליהנות מחזה עוף עסיסי וטעים. הקפידו לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של חזה העוף כדי לוודא שהוא מבושל כראוי. לאחר בישול חזה העוף, הניחו לו לנוח 10 דקות לפחות לפני ההגשה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן