דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן כדאי לשמור בין בשר לעוף?

כמה זמן כדאי לשמור בין בשר לעוף?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן כדאי לשמור בין בשר לעוף?

מה ההבדל בין בשר לעוף?

בשר ועוף הם שניים מסוגי המזון הפופולריים ביותר בעולם. שניהם מקורות לחלבון וניתן לבשל אותם במגוון דרכים. עם זאת, ישנם כמה הבדלים חשובים בין השניים שכדאי להיות מודעים אליהם. בשר מוגדר בדרך כלל כבשר של בעלי חיים המשמשים למאכל. זה כולל בשר בקר, חזיר, כבש ועגל. עוף, לעומת זאת, הוא סוג של עופות שמגדלים בדרך כלל בגלל הבשר שלו.

למה חשוב להפריד בין בשר ועוף?

חשוב להפריד בין בשר ועוף כי הם יכולים לשאת סוגים שונים של חיידקים. אם לא תרחיק אותם, אתה עלול לחשוף את עצמך לסיכון גבוה יותר להרעלת מזון. חיידקים יכולים לעבור ממזון אחד לאחר אם הם באים במגע זה עם זה. זו הסיבה שחשוב להפריד בשר ועוף נאים משאר המזונות.

כמה זמן כדאי לשמור בין בשר לעוף?

הכלל הכללי הוא להפריד בין בשר ועוף נאים משאר המזונות למשך שעתיים לפחות. זה כולל שמירתם במיכלים נפרדים ועל צלחות נפרדות. אם אתם מבשלים את הבשר והעופות, כדאי גם לשמור אותם בנפרד. זה אומר שאסור להשתמש באותו קרש חיתוך או כלים עבור שניהם.

טיפים להפרדת בשר ועוף

להלן מספר טיפים להפרדת בשר ועוף: • אחסן בשר ועוף נא במיכלים נפרדים במקרר. • השתמשו בקרש חיתוך וכלים נפרדים לבשר ועוף נא. • מבשלים בשר נא ועופות בנפרד. • שטפו ידיים במים וסבון לאחר טיפול בבשר ועוף נא. • נקו וחטא כל משטח שבאו במגע עם בשר ועוף נא.

סיכום

שמירה על הפרדת בשר ועוף היא חלק חשוב מבטיחות המזון. חשוב לשמור אותם בכלים נפרדים, על צלחות נפרדות, ולהשתמש בקרשים וכלי חיתוך נפרדים. חשוב גם לבשל אותם בנפרד ולשטוף ידיים לאחר הטיפול בהם. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול לעזור להפחית את הסיכון שלך להרעלת מזון. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן