דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן כדאי לבשל בשר בקר בסיר לחץ?

כמה זמן כדאי לבשל בשר בקר בסיר לחץ?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן כדאי לבשל בשר בקר בסיר לחץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו סיר לחץ?

סיר לחץ הוא מכשיר מטבח המשתמש בלחץ קיטור כדי לבשל מזון במהירות. זה עובד על ידי לכידת אדים בתוך הסיר, מה שמגביר את הלחץ ומעלה את נקודת הרתיחה של המים. זה מאפשר למזון להתבשל מהר יותר מאשר בסיר רגיל. סירי לחץ מעולים להכנת תבשילים, מרקים ומנות אחרות הדורשות זמני בישול ארוכים.

כמה זמן כדאי לבשל בשר בקר בסיר לחץ?

בישול בשר בקר בסיר לחץ הוא דרך מצוינת להגיע לתוצאות רכות ועסיסיות בשבריר מהזמן. זמן הבישול המדויק יהיה תלוי בנתח הבקר ובמידת העשייה הרצויה. ככלל, כדאי לבשל בשר בקר בסיר לחץ כ-10 דקות לכל קילוגרם. לדוגמה, צלי במשקל 3 קילו צריך להתבשל במשך כ-30 דקות.

זמני בישול לנתחי בקר שונים

חתך בקר זמן בישול (דקות לכל קילוגרם)
צלעות בקר 10-15
צלי ריביי 10-15
צלי סינטה 10-15
דַד 15-20
צלעות קצרות 15-20
בשר בקר טחון 5-7

טיפים לבישול בשר בקר בסיר לחץ

כשמבשלים בשר בקר בסיר לחץ, חשוב להשתמש בכמות הנוזלים הנכונה. הנוזל צריך לכסות את הבקר, אבל לא להיות עמוק מדי. יותר מדי נוזלים עלולים להוביל לתוצאות רטובות. חשוב גם להשתמש בהגדרת הלחץ הנכונה. לרוב סירי הלחץ יש שתי הגדרות: גבוה ונמוך. עבור רוב נתחי הבקר, עליך להשתמש בהגדרת הלחץ הגבוה.

כיצד לבדוק ביצוע

הדרך הטובה ביותר לבדוק את העשייה היא להשתמש במדחום לבשר. מכניסים את המדחום לחלק העבה ביותר של הבקר ובודקים את הטמפרטורה. עבור בשר בקר בינוני-רייר, הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות בין 130°F ל-135°F. עבור בינוני, הטמפרטורה צריכה להיות בין 140°F ל-145°F.

סיכום

בישול בשר בקר בסיר לחץ הוא דרך מצוינת להגיע לתוצאות רכות ועסיסיות בשבריר מהזמן. זמן הבישול המדויק יהיה תלוי בנתח הבקר ובמידת העשייה הרצויה. ככלל, כדאי לבשל בשר בקר בסיר לחץ כ-10 דקות לכל קילוגרם. לטיפים וטריקים נוספים, בדוק את הסרטון הזה על איך לבשל בשר בקר בסיר לחץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן