דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן חציל נשמר?

כמה זמן חציל נשמר?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן חציל נשמר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה חציל?

חציל, המכונה גם חציל, הוא ירק פופולרי במטבחים רבים. הוא בן למשפחת צלילי הלילה וקשור לעגבניות, תפוחי אדמה ופלפלים. חצילים הם בדרך כלל בצבע סגול עמוק, אבל יש גם זנים לבנים, ירוקים וצהובים. חצילים הם מקור מצוין לסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים.

איך לאחסן חצילים

חצילים רצוי לאחסן במקום קריר ויבש. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון חצילים היא בין 45 ל-50 מעלות פרנהייט. אם יש לכם מקרר, תוכלו לאחסן חצילים במגירת הפריך. אם אין לך מקרר, אתה יכול לאחסן אותם במקום קריר ויבש כגון מזווה או ארון. בעת אחסון חצילים, הקפד להרחיק אותם מאור שמש ישיר. אור השמש יכול לגרום לחצילים להפוך למרים ולא אכילים.

כמה זמן מחזיקים חצילים?

כאשר מאוחסנים כראוי, חצילים יכולים להחזיק מעמד עד שבועיים. אם אתם מתכננים להשתמש בחצילים תוך מספר ימים, תוכלו לאחסן אותם בטמפרטורת החדר. אם אתה מתכנן להשתמש בהם תוך שבוע, אתה יכול לאחסן אותם במקרר.

טיפים לאחסון חצילים

  • אחסן חצילים במקום קריר ויבש.
  • הרחק חצילים מאור שמש ישיר.
  • חצילים יכולים להחזיק מעמד עד שבועיים כאשר הם מאוחסנים כראוי.
  • אם אתם מתכננים להשתמש בחצילים תוך מספר ימים, תוכלו לאחסן אותם בטמפרטורת החדר.
  • אם אתה מתכנן להשתמש בהם תוך שבוע, אתה יכול לאחסן אותם במקרר.

טיפים לבחירת חצילים

בבחירת חצילים, חפשו חצילים מוצקים ובעלי צבע סגול מבריק ועמוק. הימנע מחצילים שיש להם נקודות רכות או חבורות. גם חצילים צריכים להיות כבדים לגודלם.

איך לדעת אם חציל בשל

החצילים בשלים כשהם מוצקים ובעלי צבע סגול מבריק ועמוק. אתה יכול גם לדעת אם חציל בשל על ידי לחיצת האצבע על העור. אם הקליפה חוזרת, החציל בשל. אם הקליפה נשארת חצויה, החציל בשל יתר על המידה.

איך מכינים חצילים

חצילים ניתן לאכול חיים או מבושלים. להכנת חצילים, התחל בשטיפתם במים קרים. לאחר מכן, חותכים את הגבעול ופורסים את החציל לצורה הרצויה. אם אתם מתכננים לבשל את החציל, אפשר להבריש אותו בשמן ולתבל במלח ופלפל.

סיכום

חצילים הם ירק פופולרי במטבחים רבים. הם מקור מצוין לסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. כאשר מאוחסנים כראוי, חצילים יכולים להחזיק מעמד עד שבועיים. בבחירת חצילים, חפשו חצילים מוצקים ובעלי צבע סגול מבריק ועמוק. חצילים ניתן לאכול חיים או מבושלים. להכנת חצילים מתחילים בשטיפתם במים קרים ולאחר מכן חותכים את הגבעול ופורסים את החציל לצורה הרצויה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן