דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק כרוב סגול?

כמה זמן מחזיק כרוב סגול?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק כרוב סגול?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן מחזיק כרוב סגול?

כרוב סגול הוא ירק פופולרי המשמש בתבשילים רבים. יש לו טעם מתוק ומעט חריף והוא תוספת נהדרת לסלטים, מרקים ומוקפצים. אבל כמה זמן מחזיק כרוב סגול? התשובה לשאלה זו תלויה באופן שבו אתה מאחסן את הכרוב. אם מאחסנים אותו כראוי, כרוב סגול יכול להחזיק מעמד עד שבועיים. עם זאת, אם לא מאחסנים אותו כראוי, הוא עלול להתקלקל במהירות. להלן כמה טיפים כיצד לאחסן כרוב סגול כדי לשמור על טריותו לאורך זמן.

אחסן כרוב סגול במקרר

הדרך הטובה ביותר לאחסן כרוב סגול היא במקרר. יש לאחסן אותו בכלי אטום או בשקית ניילון. הקפידו להסיר עודפי לחות מהכרוב לפני אחסונו. זה יעזור לשמור על טריות לאורך זמן.

הרחק כרוב סגול מפירות וירקות אחרים

יש להרחיק כרוב סגול מפירות וירקות אחרים. הסיבה לכך היא שהוא יכול לספוג את הטעמים והריחות של תוצרת אחרת. אם אתה מאחסן אותו עם פירות וירקות אחרים, זה יכול להתקלקל במהירות.

להקפיא כרוב סגול

אם רוצים לאחסן כרוב סגול לפרק זמן ארוך יותר, אפשר להקפיא אותו. כדי להקפיא כרוב סגול, הלבין אותו תחילה על ידי הרתחתו במשך שתי דקות. לאחר מכן, מסננים את המים ונותנים להם להתקרר. מניחים את הכרוב בכלי אטום או בשקית מקפיא ומאחסנים אותו במקפיא.

השוואה מהירה

שיטת אחסון כמה זמן מחזיק כרוב סגול?
מְקָרֵר עד שבועיים
מַקפִּיא עד שישה חודשים

לסיכום, כרוב סגול יכול להחזיק מעמד עד שבועיים אם מאוחסנים כראוי במקרר. אם אתה רוצה לאחסן אותו לפרק זמן ארוך יותר, אתה יכול להקפיא אותו. כדי להבטיח שהכרוב הסגול שלכם יישאר טרי לאורך זמן, הקפידו לאחסן אותו בכלי אטום או בשקית ניילון ולהרחיק אותו מפירות וירקות אחרים. למידע נוסף על איך לאחסן כרוב סגול, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן