דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק תפוח אדמה?

כמה זמן מחזיק תפוח אדמה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן מחזיק תפוח אדמה?

כמה זמן מחזיק תפוח אדמה?

תפוחי אדמה הם מרכיב עיקרי בדיאטות רבות ברחבי העולם, והם מגוונים להפליא. אבל כמה זמן מחזיק תפוח אדמה? התשובה תלויה איך אתה מאחסן אותו ואיך אתה משתמש בו. במאמר זה, נחקור את חיי המדף של תפוחי אדמה, כיצד לאחסן אותם וכיצד לדעת מתי תפוח אדמה התקלקל.

חיי מדף של תפוחי אדמה

חיי המדף של תפוחי אדמה תלויים באופן האחסון שלהם. אם מאוחסנים כראוי, תפוחי אדמה יכולים להחזיק מעמד מספר שבועות. תפוחי אדמה לא מבושלים המאוחסנים במקום קריר וחשוך יכולים להחזיק מעמד עד חודשיים. אם אתה מאחסן אותם במקרר, הם יכולים להחזיק עד שלושה חודשים. תפוחי אדמה מבושלים יכולים להחזיק עד שבוע במקרר. אם רוצים להאריך את חיי המדף של תפוחי אדמה מבושלים, אפשר להקפיא אותם. תפוחי אדמה קפואים יכולים להחזיק מעמד עד שישה חודשים.

איך לאחסן תפוחי אדמה

כדי למקסם את חיי המדף של תפוחי אדמה, חשוב לאחסן אותם כראוי. יש לאחסן תפוחי אדמה במקום קריר וחשוך עם הרבה זרימת אוויר. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון תפוחי אדמה היא 45-50°F (7-10°C). חשוב גם להרחיק את תפוחי האדמה מפירות וירקות אחרים. תפוחי אדמה פולטים גז אתילן, שעלול לגרום לפירות וירקות אחרים להתקלקל מהר יותר.

איך לדעת מתי תפוח אדמה התקלקל

חשוב לבדוק תפוחי אדמה באופן קבוע כדי לוודא שהם לא התקלקלו. אם אתה מבחין באחד מהסימנים הבאים, הגיע הזמן לזרוק את תפוח האדמה:

  • לתפוח האדמה גוון ירוק.
  • לתפוח האדמה מרקם רך או עיסתי.
  • לתפוח האדמה יש ריח חמוץ או מעופש.
  • לתפוח האדמה יש נבטים או עיניים.

סיכום

תפוחי אדמה יכולים להחזיק מעמד מספר שבועות אם מאוחסנים כראוי. יש לאחסן תפוחי אדמה לא מבושלים במקום קריר וחשוך, ואילו תפוחי אדמה מבושלים יש לאחסן במקרר. חשוב לבדוק תפוחי אדמה באופן קבוע כדי לוודא שהם לא התקלקלו. אם הבחנתם באחד מסימני הקלקול, זה הזמן לזרוק את תפוח האדמה. למידע נוסף על תפוחי אדמה, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן