דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן עוגת שוקולד צריכה להיות בתנור?

כמה זמן עוגת שוקולד צריכה להיות בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן עוגת שוקולד צריכה להיות בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

זמני אפייה וטמפרטורות של עוגת שוקולד

כאשר אופים עוגת שוקולד, הזמן והטמפרטורה הם המפתח להשגת המרקם והטעם המושלמים. סוג התנור וגודל העוגה ישפיעו גם על זמן האפייה. בדרך כלל, עוגת שוקולד צריכה להיות לאפות בטמפרטורה של 177 מעלות צלזיוס למשך 30 עד 40 דקות. לעוגה עגולה בגודל 9 אינץ' (23 ס"מ), זמן האפייה צריך להיות כ-30 דקות. לעוגה מרובעת בגודל 9 אינץ' (23 ס"מ), זמן האפייה צריך להיות כ-35 דקות. לעוגה עגולה בגודל 13 אינץ' (33 ס"מ), זמן האפייה צריך להיות כ-40 דקות.

בדיקה של מידת העשייה

לבדיקת מידת העשייה, נועצים קיסם למרכז העוגה. אם הקיסם יוצא נקי, העוגה מוכנה. אם הקיסם יוצא עם בלילה רטובה, העוגה צריכה לאפות עוד כמה דקות.

טיפים לאפיית עוגת שוקולד מושלמת

השתמש במרכיבים בטמפרטורת החדר

שימוש במרכיבים בטמפרטורת החדר עוזר לבלילת העוגה להתערבב בצורה אחידה יותר. זה יעזור לעוגה לאפות בצורה אחידה יותר ולעלות בצורה אחידה יותר.

משמנים את המחבת

שימון התבנית בחמאה או בתרסיס בישול יעזור לעוגה להשתחרר מהתבנית ביתר קלות.

מצננים את העוגה

לאחר האפייה של העוגה, הניחו לה להתקרר בתבנית במשך 10 דקות לפני שהופכים אותה על רשת צינון. זה יעזור לעוגה לשמור על צורתה ולא להתפרק.

דעה אישית

אפיית עוגת שוקולד יכולה להיות תהליך מסובך, אבל עם זמן האפייה והטמפרטורה הנכונים אפשר להגיע לעוגה טעימה ולחה. אני מוצא שאפיית עוגת שוקולד בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס) במשך 30 עד 40 דקות היא השילוב המושלם לעוגה טעימה. אני גם אוהב להשתמש במרכיבים בטמפרטורת החדר ולשמן את התבנית כדי להבטיח שהעוגה תשתחרר מהתבנית בקלות. לבסוף, אני תמיד נותנת לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שהופכה אותה לרשת. ביצוע הטיפים הללו יעזור לכם להשיג עוגת שוקולד מושלמת בכל פעם!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן