דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן לשים טורקיה בתנור?

כמה זמן לשים טורקיה בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לשים טורקיה בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

באיזו טמפרטורה כדאי לבשל הודו?

כשמדובר בבישול הודו בתנור, הגורם החשוב ביותר הוא הטמפרטורה. הטמפרטורה האידיאלית לבישול הודו היא 325 מעלות צלזיוס. טמפרטורה זו תבטיח שההודו מבושל ושהבשר יהיה עסיסי ונימוח.

כמה זמן כדאי לבשל הודו?

משך הזמן שאתה צריך לבשל תרנגול הודו בתנור יהיה תלוי בגודל הציפור. בדרך כלל, אתה צריך לתכנן בישול הודו במשך כ-15 דקות לכל קילוגרם. לכן, אם יש לך תרנגול הודו במשקל 10 קילו, אתה צריך לתכנן אותו במשך כ-2 וחצי שעות.

בדיקת הטמפרטורה של טורקיה

כאשר אתם מבשלים תרנגול הודו, חשוב לבדוק את הטמפרטורה של הציפור מעת לעת. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במדחום לבשר. הכניסו את המדחום לחלק העבה ביותר של ההודו, וודאו שהוא לא יגע בעצמות. תרנגול ההודו נעשה כאשר המדחום קורא 165 מעלות צלזיוס.

לנוח את טורקיה

לאחר בישול ההודו, חשוב לתת לו לנוח לפחות 20 דקות לפני הגילוף. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל הציפור, וכתוצאה מכך תרנגול הודו עסיסי וטעים יותר.

ממלאים את הטורקיה

אם אתם ממלאים את הודו שלכם, חשוב לוודא שהמלית מבושלת לטמפרטורה בטוחה. המלית צריכה להגיע לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס לפני שהיא בטוחה לאכילה.

טיפים לבישול טורקיה

הנה כמה טיפים לבישול הודו בתנור:

  • הקפידו לחמם את התנור ל-325 מעלות צלזיוס לפני שאתם מכניסים את ההודו.
  • מבסוטים את ההודו כל 30 דקות במיצים מהמחבת.
  • מכסים את הודו בנייר אלומיניום אם הוא מתחיל להיות שחום מדי.
  • תנו להודו לנוח לפחות 20 דקות לפני הגילוף.
  • יש לוודא שהמלית מגיעה לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס לפני ההגשה.

בישול הודו בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מארוחה טעימה. עם הטמפרטורה וזמן הבישול הנכונים, תוכלו להכין תרנגול הודו עסיסי וטעים שהמשפחה והחברים שלכם יאהבו. למידע נוסף על בישול הודו בתנור, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן