דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן לצלות עוף בתנור?

כמה זמן לצלות עוף בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לצלות עוף בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לצלות עוף בתנור?

צליית עוף בתנור היא דרך טעימה ליהנות מארוחה. זו גם דרך מצוינת להפיק את המרב מהמרכיבים שלך. אבל כמה זמן צולים עוף בתנור? התשובה תלויה בכמה גורמים, כולל גודל העוף, טמפרטורת התנור והעשייה הרצויה.

גודל העוף

גודל העוף יקבע כמה זמן צריך לצלות אותו בתנור. בדרך כלל, עוף שלם צריך להיות צלוי כ-20 דקות לכל קילוגרם. אז, עוף במשקל 3 קילו צריך להיות צלוי במשך כשעה. אם אתם צולים עוף קטן יותר, כמו תרנגולת קורניש, תצטרכו להפחית את זמן הבישול.

טמפרטורת התנור

טמפרטורת התנור משפיעה גם על זמן הבישול. אם אתם צולים את העוף בטמפרטורה גבוהה יותר, כמו 375 מעלות צלזיוס, תצטרכו להפחית את זמן הבישול. מצד שני, אם אתם צולים את העוף בטמפרטורה נמוכה יותר, כמו 325 מעלות צלזיוס, תצטרכו להאריך את זמן הבישול.

בודקת את מידת העשייה

הדרך הטובה ביותר לבדוק את העשייה היא להשתמש במדחום לבשר. מכניסים את המדחום לחלק העבה ביותר של העוף, כמו הירך, ובודקים את הטמפרטורה. העוף מוכן כאשר הוא מגיע לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס.

מניחים את העוף

לאחר שהעוף מוכן, חשוב לתת לו לנוח 10 דקות לפחות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל הבשר, וכתוצאה מכך עוף עסיסי יותר וטעים יותר.

טיפים לצליית עוף

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג את העוף הצלוי המושלם בכל פעם:

  • השמת העוף לפני הצלייה תעזור לשמור אותו לח וטעים.
  • ביסוס העוף בחמאה או שמן יעזור לשמור אותו לח ולתת לו צבע זהוב יפה.
  • הוספת ארומטים, כמו שום, עשבי תיבול והדרים, לחלל העוף יחדיר לו טעם.
  • כיסוי העוף בנייר כסף במחצית הראשונה של זמן הבישול יעזור לשמור אותו לח.
  • לתת לעוף לנוח לפני הגילוף יעזור לשמור עליו עסיסי.

צליית עוף בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מארוחה טעימה. עם הטכניקה הנכונה וכמה טיפים פשוטים, תוכלו לקבל בכל פעם את העוף הצלוי המושלם. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן