דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן העוף אופה בתנור?

כמה זמן העוף אופה בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

. כמה זמן העוף אופה בתנור?

כמה זמן העוף אופה בתנור?

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה. אבל כמה זמן צריך לאפות אותו? התשובה תלויה בסוג העוף שאתה מבשל, בגודל הנתחים ובטמפרטורת התנור שלך.

סוגי עוף

סוג העוף שאתה מבשל יקבע כמה זמן הוא צריך לאפות בתנור. לדוגמה, עוף שלם ייקח יותר זמן לאפייה מאשר חזה עוף. יש לבשל תרנגולות שלמות ב-350 מעלות צלזיוס למשך כ-20 דקות לכל קילוגרם. יש לבשל חזה עוף ב-350 מעלות צלזיוס למשך כ-25 דקות לכל קילוגרם.

גודל של חתיכות

גודל חתיכות העוף שאתה מבשל ישפיע גם על זמן האפייה. אם אתה מבשל חתיכות עוף גדולות, הבישול שלהן ייקח יותר זמן מאשר חתיכות קטנות יותר. לדוגמה, עוף שלם ייקח יותר זמן לאפייה מאשר חזה עוף.

טמפרטורת התנור

טמפרטורת התנור שלך תשפיע גם על זמן האפייה. אם התנור שלך מוגדר לטמפרטורה גבוהה יותר, העוף יתבשל מהר יותר. אם התנור שלך מוגדר לטמפרטורה נמוכה יותר, העוף ייקח יותר זמן לבשל.

טיפים לבישול

כשאופים עוף בתנור, חשוב לפקוח עליו עין כדי לוודא שהוא לא יתבשל יתר על המידה. אפשר לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף בעזרת מדחום לבשר. הטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע ל-165 מעלות לפני שהעוף מוכן.

השוואה מהירה

סוג של עוף גודל של חתיכות טמפרטורת התנור זמן בישול
עוף שלם גָדוֹל 350°F 20 דקות לכל קילו
חזה עוף קָטָן 350°F 25 דקות לכל קילוגרם

כשאופים עוף בתנור, חשוב לפקוח עליו עין כדי לוודא שהוא לא יתבשל יתר על המידה. אפשר לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף בעזרת מדחום לבשר. הטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע ל-165 מעלות צלזיוס לפני שהעוף מוכן. אם אתה אופה עוף שלם, אתה יכול למלא אותו בירקות או עשבי תיבול כדי להוסיף טעם. אתה יכול גם להוסיף כמה כפות חמאה או שמן זית לעור כדי לעזור לו להתפרך. בעת אפיית חזה עוף, אתה יכול לתבל אותם בעשבי תיבול ותבלינים. אתה יכול גם להבריש אותם במעט שמן זית או חמאה מומסת לפני האפייה. אם אתה אופה עוף ברוטב, אתה יכול לכסות את הכלי בנייר כסף כדי לשמור על לחות העוף. אתה יכול גם להוסיף כמה כפות חמאה או שמן זית לרוטב כדי לעזור לו להסמיך. כאשר אופים עוף, חשוב לפקוח עליו עין כדי לוודא שהוא לא יתבשל יתר על המידה. אפשר לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף בעזרת מדחום לבשר. הטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע ל-165 מעלות צלזיוס לפני שהעוף מוכן. אפיית עוף בתנור היא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה. עם הטמפרטורה וזמן הבישול הנכונים, תוכלו להכין ארוחת עוף טעימה ועסיסית. רק זכרו לפקוח עליו עין ולבדוק את הטמפרטורה הפנימית בעזרת מדחום לבשר כדי לוודא שהוא מבושל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן