דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן אופים אפרוחים בתנור?

כמה זמן אופים אפרוחים בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אופים אפרוחים בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

באיזו טמפרטורה כדאי לאפות אפרוחים בתנור?

אפיית אפרוחים בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה. אבל חשוב להקפיד על הטמפרטורה הנכונה כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. הטמפרטורה האידיאלית לאפיית אפרוחים בתנור היא 350°F (177°C). טמפרטורה זו תבטיח שהאפרוחים יהיו מבושלים ושהעור יהיה פריך וזהוב.

כמה זמן אופים אפרוחים בתנור?

משך הזמן שצריך לאפות אפרוחים בתנור יהיה תלוי בגודל האפרוחים. בדרך כלל, אפרוחים קטנים ייקח בערך 25 דקות, בעוד שאפרוחים גדולים יותר ייקח עד 45 דקות. כדי לבדוק אם האפרוחים מבושלים, הכניסו מדחום בשר לחלק העבה ביותר של הירך. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 165°F (74°C).

טיפים לאפיית אפרוחים בתנור

מתבלים את האפרוחים

לפני אפיית הגוזלים, חשוב לתבל אותם. זה יעזור להוסיף טעם ולהבטיח שהאפרוחים יהיו עסיסיים ובעלי טעם. אפשר להשתמש במגוון עשבי תיבול ותבלינים כמו אבקת שום, פפריקה, אורגנו וטימין.

מברישים בשמן

הברשה של הגוזלים בשמן לפני האפייה תעזור להבטיח שהעור יהיה פריך וזהוב. אתה יכול להשתמש בכל סוג של שמן, כגון שמן זית, שמן צמחי או שמן קנולה.

הניחו את האפרוחים

לאחר שהאפרוחים מבושלים, חשוב לתת להם לנוח 10 דקות לפחות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש ולהבטיח שהאפרוחים יהיו עסיסיים ובעלי טעם.

השוואה מהירה

גודל טֶמפֶּרָטוּרָה זְמַן
קָטָן 350°F (177°C) 25 דקות
גָדוֹל 350°F (177°C) 45 דקות

דעה אישית

אפיית אפרוחים בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה. אני אוהבת לתבל את הגוזלים בעשבי תיבול ותבלינים לפני האפייה, והברשה בשמן עוזרת להבטיח שהעור יהיה פריך וזהוב. אני גם אוהב לתת לגוזלים לנוח לפחות 10 דקות לפני ההגשה, מכיוון שזה עוזר להבטיח שהם עסיסיים ובעלי טעם. אם אתם מחפשים ארוחה קלה ומהירה, אפיית אפרוחים בתנור היא בהחלט אופציה מצוינת. לטיפים וטריקים נוספים, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן