דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן לאפות עוף שלם בתנור

כמה זמן לאפות עוף שלם בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לאפות עוף שלם בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

באיזו טמפרטורה לאפות עוף שלם בתנור

אפיית עוף שלם בתנור היא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה. אבל חשוב לדעת את הטמפרטורה והזמן הנכונים כדי להגיע לתוצאות המושלמות. הטמפרטורה האידיאלית לאפיית עוף שלם בתנור היא 350°F (177°C). טמפרטורה זו תבטיח שהעוף מבושל והעור יהיה פריך וזהוב.

כמה זמן לאפות עוף שלם בתנור

משך הזמן שלוקח לאפות עוף שלם בתנור תלוי בגודל העוף. עוף במשקל 3 פאונד (1.4 ק"ג) ייקח בערך שעה ו-15 דקות לאפות בתנור בחום של 350°F (177°C). עוף במשקל 4 פאונד (1.8 ק"ג) ייקח כשעה ו-30 דקות לאפות בתנור בחום של 177 מעלות צלזיוס.

איך לדעת מתי אפייה של עוף שלם

כשאופים עוף שלם בתנור, חשוב לדעת מתי זה נעשה. הדרך הטובה ביותר לדעת אם עוף שלם נאפה היא להשתמש במדחום לבשר. הכניסו את המדחום לחלק העבה ביותר של העוף, והקפידו לא לגעת בעצמות. האפייה של העוף מוכנה כשהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס (74 מעלות צלזיוס).

טיפים לאפיית עוף שלם בתנור

1. מחממים את התנור

לפני אפיית עוף שלם בתנור, חשוב לחמם את התנור לטמפרטורה הרצויה. זה יבטיח שהעוף מבושל בצורה אחידה והעור יהיה פריך וזהוב.

2. השתמש במדף צלייה

שימוש במדף צלייה בעת אפיית עוף שלם בתנור יעזור לעוף להתבשל בצורה אחידה. זה גם יעזור לעוף להישאר מחוץ לתחתית התבנית, מה שעלול לגרום לו להיות רטוב.

3. מבססים את העוף

ביסוס העוף בחמאה או שמן יעזור לשמור אותו לח ולתת לו עור זהוב ופריך. מבסים את העוף כל 15 דקות בזמן שהוא נאפה בתנור.

4. תנו לעוף לנוח

לאחר האפייה של העוף, חשוב לתת לו לנוח 10 דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל העוף, וכתוצאה מכך ארוחה עסיסית וטעימה. אפיית עוף שלם בתנור היא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה. עם הטמפרטורה והזמן הנכונים, אתה יכול לקבל את התוצאות המושלמות. לטיפים נוספים כיצד לאפות עוף שלם בתנור, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן