דף הבית » כמה זמן בתנור » איך להכין פלאפל טעים בתנור

איך להכין פלאפל טעים בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך להכין פלאפל טעים בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה פלאפל?

פלאפל הוא מאכל מזרח תיכוני מסורתי העשוי מחומוס טחון או שעועית פאבה, עשבי תיבול ותבלינים. זה מוגש בדרך כלל ככריך, עטיפה או סלט. זהו אוכל רחוב פופולרי במדינות רבות, והוא גם מאכל צמחוני פופולרי.

איך להכין פלאפל בתנור

הכנת פלאפל בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהמנה הטעימה הזו מבלי לטגן אותה בשמן עמוק. כך מכינים פלאפל בתנור:

רכיבים

– 2 כוסות חומוס או שעועית פאבה מבושלת- 2 שיני שום, טחונות- 1 בצל קטן, חתוך לקוביות- 1 כפית כמון טחון- 1 כפית כוסברה טחונה- 1 כפית אבקת אפייה- 2 כפות פטרוזיליה טרייה, קצוצה- 2 כפות כוסברה טרייה, קצוצה- 2 כפות קמח לכל מטרה- מלח ופלפל, לפי הטעם

הוראות

1. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).2. במעבד מזון, מערבבים את גרגירי החומוס או הפאבה המבושלים, השום, הבצל, הכמון, הכוסברה, אבקת האפייה, הפטרוזיליה, הכוסברה, הקמח, המלח והפלפל. דופקים עד שהתערובת מתאחדת היטב ובעלת מרקם גס.3. יוצרים מהתערובת כדורים קטנים או קציצות ומניחים אותם על תבנית מרופדת בנייר אפייה.4. אופים 20 דקות, הופכים את הפלאפל באמצע הדרך.5. הגישו את הפלאפל עם התוספות והרטבים האהובים עליכם.

טיפים לתוצאות הטובות ביותר

– הקפידו להשתמש בחומוס מבושל או בשעועית פאבה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.- אם התערובת רטובה מדי, הוסיפו עוד מעט קמח.- ניתן להוסיף לתערובת הפלאפל גם עשבי תיבול ותבלינים נוספים, כמו פלפל קאיין, פפריקה, או כורכום.- למרקם פריך יותר אפשר להוסיף לתערובת גם קצת פירורי לחם.- אם רוצים להכין את הפלאפל מבעוד מועד, אפשר להקפיא את כדורי הפלאפל או הקציצות הלא מבושלות ולאפות אותם כשמוכנים לאכילה .

סיכום

הכנת פלאפל בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהמנה הטעימה הזו מבלי לטגן אותה בשמן עמוק. עם כמה מרכיבים פשוטים ומספר דקות של זמן אפייה, תוכלו לקבל פלאפל טעים מוכן להנאה. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן