דף הבית » בריאות ואיכות חיים » כמה זמן אופים חזה עוף בתנור?

כמה זמן אופים חזה עוף בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אופים חזה עוף בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפיית חזה עוף בתנור היא דרך פשוטה וטעימה להכין ארוחה. אבל כמה זמן אופים חזה עוף בתנור? התשובה תלויה בגודל חזה העוף, בטמפרטורת התנור ובעשייה הרצויה.

באיזו טמפרטורה כדאי לאפות חזה עוף?

הטמפרטורה הטובה ביותר לאפיית חזה עוף היא 350 מעלות צלזיוס. טמפרטורה זו מאפשרת לעוף להתבשל בצורה אחידה ויסודית, תוך שהיא מאפשרת לעור להתפרך יפה. אם אתה רוצה לקבל צבע חום-זהוב בצד החיצוני של העוף, אתה יכול להעלות את הטמפרטורה ל-375 מעלות צלזיוס.

כמה זמן לוקח לאפות חזה עוף?

הזמן שלוקח לאפות חזה עוף בתנור תלוי בגודל חזה העוף. חזה עוף קטן (בערך 4 אונקיות) ייקח בערך 20 דקות לאפייה בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס. חזה עוף גדול יותר (בערך 8 אונקיות) ייקח בערך 30 דקות לאפייה ב-350 מעלות צלזיוס. אם אתם אופים חזה עוף ב-375 מעלות צלזיוס, הזמן יקצר מעט.

איך לדעת מתי חזה עוף נעשה

הדרך הטובה ביותר לדעת מתי חזה עוף מוכן היא להשתמש במדחום בשר. מכניסים את המדחום לחלק העבה ביותר של חזה העוף ובודקים את הטמפרטורה. העוף מוכן כאשר הוא מגיע לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. אם העוף לא מוכן, המשיכו לאפות אותו עוד כמה דקות ובדקו שוב את הטמפרטורה.

טיפים לאפיית חזה עוף מושלם

  • מברישים את חזה העוף בשמן זית לפני האפייה כדי לעזור לו להתפרך.
  • מתבלים את חזה העוף במלח ופלפל לפני האפייה.
  • מכסים את חזה העוף בנייר כסף בזמן האפייה כדי לעזור לו להתבשל בצורה אחידה.
  • נותנים לעוף לנוח 5 דקות לאחר האפייה לפני ההגשה.

השוואה מהירה

גודל חזה עוף טֶמפֶּרָטוּרָה זְמַן
4 אונקיות 350°F 20 דקות
8 אונקיות 350°F 30 דקות
4 אונקיות 375°F 18 דקות
8 אונקיות 375°F 25 דקות

אפיית חזה עוף בתנור היא דרך פשוטה וטעימה להכין ארוחה. הטמפרטורה הטובה ביותר לאפיית חזה עוף היא 350 מעלות צלזיוס, והזמן שלוקח לאפייה של חזה עוף תלוי בגודל חזה העוף. חזה עוף קטן (כ-4 אונקיות) ייקח בערך 20 דקות לאפייה ב-350 מעלות צלזיוס, וחזה עוף גדול יותר (כ-8 אונקיות) ייקח בערך 30 דקות לאפייה ב-350 מעלות פרנהייט. השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של חזה העוף, ולוודא שהוא מגיע לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס לפני ההגשה. מברישים את חזה העוף בשמן זית לפני האפייה, מתבלים במלח ופלפל, מכסים בנייר כסף בזמן האפייה ונותנים לו לנוח 5 דקות לאחר האפייה לתוצאות הטובות ביותר.

עכשיו כשאתה יודע כמה זמן לאפות חזה עוף בתנור, אתה יכול להכין ארוחה טעימה ובריאה תוך זמן קצר!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן