דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן תינוק צריך לישון במהלך היום?

כמה זמן תינוק צריך לישון במהלך היום?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן תינוק צריך לישון במהלך היום?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן תינוק צריך לישון במהלך היום?

תינוקות זקוקים לשינה רבה, וחשוב לוודא שהם מקבלים את המנוחה הדרושה. אבל כמה זמן תינוק צריך לישון במהלך היום? כמות השינה שהתינוק צריך תלויה בגילו. ילודים צריכים הכי הרבה שינה, בעוד תינוקות גדולים יותר צריכים פחות. בדרך כלל, תינוקות צריכים בין 14 ל-17 שעות שינה בפרק זמן של 24 שעות. זה כולל גם שנת לילה וגם תנומות במהלך היום.

יילודים

ילודים צריכים הכי הרבה שינה, והם בדרך כלל ישנים בין 16 ל-18 שעות ביממה. זה כולל גם שנת לילה וגם תנומות במהלך היום. ילודים ישנים בדרך כלל לפרקי זמן של 2 עד 4 שעות בכל פעם. במהלך השבועות הראשונים, ייתכן שאין להם דפוס שינה קבוע. ככל שהם מתבגרים, הם יפתחו דפוס שינה קבוע יותר.

1 עד 4 חודשים

בגיל זה, תינוקות ישנים בדרך כלל 14 עד 15 שעות ביום. זה כולל גם שנת לילה וגם תנומות במהלך היום. תינוקות בגיל זה ישנים בדרך כלל לפרקי זמן של 2 עד 4 שעות בכל פעם. הם עשויים לקחת 3 או 4 תנומות במהלך היום.

4 עד 6 חודשים

בגיל זה, תינוקות ישנים בדרך כלל 14 עד 15 שעות ביום. זה כולל גם שנת לילה וגם תנומות במהלך היום. תינוקות בגיל זה ישנים בדרך כלל לפרקי זמן של 3 עד 4 שעות בכל פעם. הם עשויים לקחת 2 או 3 תנומות במהלך היום.

6 עד 9 חודשים

בגיל זה, תינוקות ישנים בדרך כלל 13 עד 14 שעות ביום. זה כולל גם שנת לילה וגם תנומות במהלך היום. תינוקות בגיל זה ישנים בדרך כלל לפרקי זמן של 3 עד 4 שעות בכל פעם. הם עשויים לקחת 2 או 3 תנומות במהלך היום.

9 עד 12 חודשים

בגיל זה, תינוקות ישנים בדרך כלל 12 עד 14 שעות ביום. זה כולל גם שנת לילה וגם תנומות במהלך היום. תינוקות בגיל זה ישנים בדרך כלל לפרקי זמן של 3 עד 4 שעות בכל פעם. הם עשויים לקחת 1 או 2 תנומות במהלך היום.

טיפים כדי להבטיח שהתינוק שלך ישנה מספיק

הנה כמה טיפים להבטיח שהתינוק שלך ישנה מספיק:

  • צור שגרת שינה עקבית.
  • השכיבו את תינוקכם לישון כשהוא ישן, אך לא ישן.
  • שמור על חדר השינה חשוך ושקט.
  • הימנע ממסכים לפני השינה.
  • הימנע מלתת לתינוקך משקאות ממותקים או חטיפים לפני השינה.
  • ודא שהתינוק שלך מרגיש בנוח.
  • הגבל את הגירוי לפני השינה.
  • ודא שהתינוק שלך מקבל מספיק פעילות גופנית במהלך היום.

חשוב לוודא שהתינוק שלך ישנה מספיק. תינוקות זקוקים לשינה רבה, וחשוב לוודא שהם מקבלים את המנוחה הדרושה. על ידי ביצוע הטיפים שלמעלה, אתה יכול להבטיח שהתינוק שלך ישנה את השינה שהוא צריך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן