דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן תינוק בן שבוע צריך לישון?

כמה זמן תינוק בן שבוע צריך לישון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן תינוק בן שבוע צריך לישון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי כמות השינה המומלצת לתינוק בן שבוע?

תינוק בן שבוע זקוק לשינה רבה. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) ממליצה לילודים לישון 14 עד 17 שעות בפרק זמן של 24 שעות. המשמעות היא שתינוק בן שבוע צריך לישון בין 12 ל-15 שעות ביממה. חשוב לציין שלילודים אין עדיין לוח זמנים קבוע לשינה. הם עשויים לישון מתיחות ארוכות במהלך היום והלילה, או שהם עשויים לקחת תנומות קצרות במהלך היום. ככל שהם מתבגרים, דפוסי השינה שלהם יהפכו לסדירים יותר.

איך לעזור לתינוק בן שבוע לישון

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לתינוק שלך בן השבוע לקבל את השינה שהוא צריך.

צור שגרת שינה

יצירת שגרת שינה יכולה לעזור לתינוקך ללמוד מתי הגיע הזמן לישון. זה יכול לכלול דברים כמו עמעום האורות, השמעת מוזיקה מרגיעה או לתת להם אמבטיה חמה לפני השינה.

שמור על החדר חשוך ושקט

תינוקות ישנים הכי טוב בסביבה חשוכה ושקטה. ודאו שהחדר חשוך ושיש רעש מינימלי. זה יעזור לתינוקך להירגע ולהירדם ביתר קלות.

החתל את התינוק שלך

החתלה של תינוקך יכולה לעזור לו להרגיש בטוח ונוח. זה גם יכול לעזור להם להישאר ישנים לפרקי זמן ארוכים יותר. ודא שאתה משתמש בשמיכה קלת משקל ושהיא לא צמודה מדי.

כמה שינה צריכים תינוקות כשהם מתבגרים?

ככל שתינוקות מתבגרים, צרכי השינה שלהם ישתנו. ה-AAP ממליץ לתינוקות בין הגילאים 4 ל-12 חודשים לישון בין 12 ל-16 שעות בפרק זמן של 24 שעות.

השוואה מהירה

גיל שינה מומלצת
יילוד (0-1 חודש) 14-17 שעות
4-12 חודשים 12-16 שעות

חשוב לזכור שכל התינוקות שונים וצרכי השינה שלהם עשויים להשתנות. תינוקות מסוימים עשויים להזדקק ליותר או פחות לישון מאחרים. אם אתה מודאג לגבי הרגלי השינה של תינוקך, דבר עם רופא הילדים שלך.

סיכום

תינוק בן שבוע זקוק לשינה רבה. ה-AAP ממליץ לילודים לישון 14 עד 17 שעות בפרק זמן של 24 שעות. ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לתינוקך בן השבוע לקבל את השינה הדרושה לו, כגון יצירת שגרת שינה, שמירה על החדר חשוך ושקט, והחתלת תינוקך. ככל שתינוקות מתבגרים, צרכי השינה שלהם ישתנו. אם אתה מודאג לגבי הרגלי השינה של תינוקך, דבר עם רופא הילדים שלך. למידע נוסף על איך לעזור לתינוק שלך לקבל את השינה שהוא צריך, בדוק את הסרטון הזה מהאקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן