דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך עוף שלם בתנור?

כמה זמן צריך עוף שלם בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך עוף שלם בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

באיזו טמפרטורה כדאי לבשל עוף שלם?

בישול עוף שלם יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל זה לא חייב להיות. לדעת את הטמפרטורה הנכונה לבשל עוף שלם וכמה זמן הוא צריך בתנור הוא המפתח לציפור טעימה ועסיסית. הטמפרטורה האידיאלית לבישול עוף שלם היא 350°F (177°C). טמפרטורה זו תבטיח שהעוף יתבשל מבלי לייבש אותו.

כמה זמן צריך עוף שלם בתנור?

משך הזמן שעוף שלם צריך בתנור תלוי בגודל הציפור. עוף במשקל 1.4 ק"ג יצטרך להתבשל כ-45 דקות, בעוד שעוף במשקל 2.3 ק"ג יצטרך להתבשל כשעה ו-15 דקות. כדי להבטיח שהעוף מבושל, כדאי להשתמש במדחום בשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף. הטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע ל-165°F (74°C).

טיפים לבישול עוף שלם

1. מחממים את התנור

לפני שאתם מכניסים את העוף לתנור, הקפידו לחמם את התנור ל-350°F (177°C). זה יבטיח שהעוף יתבשל בצורה אחידה ושלא ייקח יותר מדי זמן להתבשל.

2. השתמשו במדחום לבשר

שימוש במדחום לבשר הוא הדרך הטובה ביותר לוודא שהעוף מבושל. הכנס את המדחום לחלק העבה ביותר של העוף, כגון הירך, וודא שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס (74 מעלות צלזיוס).

3. תנו לעוף לנוח

לאחר שהעוף מסיים להתבשל, חשוב לתת לו לנוח 10 דקות לפחות לפני הגילוף. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל העוף ויהפוך אותו להרבה יותר עסיסי.

4. השתמשו בשאריות

אם יש לכם שאריות עוף, תוכלו להשתמש בו להכנת מרק טעים או סלט. אתה יכול גם להשתמש בשאריות העצמות להכנת מרק בטעם.

סיכום

בישול עוף שלם לא חייב להיות משימה לא פשוטה. לדעת את הטמפרטורה הנכונה לבשל את העוף וכמה זמן הוא צריך בתנור הוא המפתח לציפור טעימה ועסיסית. השתמשו במדחום לבשר כדי לוודא שהעוף מבושל ותנו לו לנוח לפחות 10 דקות לפני הגילוף. אם יש לכם שאריות, תוכלו להשתמש בהן להכנת מרק טעים או סלט. לטיפים וטריקים נוספים לבישול עוף שלם, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

  • מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס).
  • עוף במשקל 3 פאונד (1.4 ק"ג) יצטרך להתבשל כ-45 דקות.
  • עוף במשקל 5 פאונד (2.3 ק"ג) יצטרך להתבשל במשך כשעה ו-15 דקות.
  • השתמשו במדחום לבשר כדי לוודא שהעוף מבושל.
  • תנו לעוף לנוח 10 דקות לפחות לפני הגילוף.
  • השתמשו בכל השאריות להכנת מרק טעים או סלט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן