דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך להרתיח ארטישוק?

כמה זמן צריך להרתיח ארטישוק?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן צריך להרתיח ארטישוק?

רותחים ארטישוק

ארטישוק הוא ירק טעים ומזין שניתן לבשל, לאדות, לצלות, או אפילו לאכול נא. הרתחת ארטישוק היא הדרך הנפוצה ביותר לבשל אותו, וזה תהליך פשוט שמניב תוצאות טעימות. הנה מה שאתה צריך לדעת כדי להרתיח ארטישוק בצורה מושלמת בכל פעם.

בחר את הארטישוק הנכון

כשאתה בוחר ארטישוק, חפש אחד שהוא יציב וכבד לגודלו. העלים צריכים להיות סגורים היטב והגבעול צריך להיות מוצק. הימנע מארטישוקים שיש להם כתמים חומים או שינוי צבע.

מכינים את הארטישוק

לפני הרתיחה של הארטישוק, תצטרך להכין אותו. מתחילים בחיתוך הגבעול כדי שהארטישוק יוכל לעמוד זקוף. לאחר מכן, השתמש במספרי מטבח כדי לקצץ את הקצוות החדים של העלים. לבסוף, השתמשו בקולפן ירקות כדי להסיר את השכבה החיצונית הקשה של הגבעול.

רותחים את הארטישוק

ממלאים סיר גדול במספיק מים לכיסוי הארטישוק. מוסיפים קורט מלח ומביאים את המים לרתיחה. מניחים את הארטישוק במים הרותחים, מכסים את הסיר ומנמיכים את האש לרתיחה. מבשלים את הארטישוק במשך 20-30 דקות, או עד שניתן לשלוף בקלות את העלים.

מגישים את הארטישוק

לאחר שהארטישוק מבושל, מוציאים אותו מהסיר ומניחים לו להתקרר. מגישים את הארטישוק עם חמאה מומסת, מיונז או ויניגרט. כדי לאכול את הארטישוק, מורידים את העלים בזה אחר זה וטובלים את תחתית כל עלה ברוטב. מגרדים את הבשר מהחלק התחתון של העלה עם השיניים. כשתגיעו למרכז הארטישוק, תמצאו את הלב הרך. זהו החלק הטעים ביותר בארטישוק וניתן לאכול אותו בשלמותו.הרתחה של ארטישוק היא תהליך פשוט שמניב תוצאות טעימות. עם הארטישוק הנכון וכמה צעדים פשוטים, תוכלו ליהנות מירק מזין זה בכל עת. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן