דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך להניק תינוק בן 3 חודשים?

כמה זמן צריך להניק תינוק בן 3 חודשים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך להניק תינוק בן 3 חודשים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן צריך להניק תינוק בן 3 חודשים?

הנקה היא חלק חשוב מהתזונה וההתפתחות של התינוק. הוא מספק חומרים מזינים חיוניים ועוזר לבנות קשר חזק בין האם לתינוק. אבל כמה זמן תינוק בן 3 חודשים צריך להניק? ארגון הבריאות העולמי (WHO) ממליץ על הנקה בלעדית במשך ששת החודשים הראשונים לחייו של התינוק. המשמעות היא שהתינוק צריך לקבל רק חלב אם, וללא נוזלים או מוצקים אחרים. לאחר שישה חודשים, התינוק יכול להתחיל לקבל מזונות נוספים בנוסף לחלב אם. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) ממליצה לאמהות להמשיך להניק לפחות 12 חודשים, וכל עוד הרצון הדדי של האם והתינוק. הנקה למשך יותר מ-12 חודשים יכולה לספק יתרונות בריאותיים נוספים הן לתינוק והן לאם.

היתרונות של הנקה לתינוק

חלב אם הוא מקור התזונה הטוב ביותר לתינוקות. הוא מכיל את כל אבות המזון החיוניים שהתינוק צריך לגדילה והתפתחות בריאה. חלב אם קל יותר לעיכול גם מפורמולה, והוא עוזר להגן על התינוק מפני מחלות וזיהומים. הנקה יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון למצבים בריאותיים מסוימים, כגון השמנת יתר, סוכרת ואסטמה. זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לתסמונת מוות פתאומי של תינוקות (SIDS).

היתרונות של הנקה עבור האם

הנקה יכולה לעזור להפחית את הסיכון למצבים בריאותיים מסוימים אצל אמהות, כגון סרטן השד והשחלות. זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לדיכאון לאחר לידה. הנקה יכולה גם לעזור לקדם קשר חזק בין האם לתינוק. זה יכול לעזור להפחית מתח ולקדם הרפיה.

טיפים להנקה של תינוק בן 3 חודשים

להלן כמה טיפים להנקה של תינוק בן 3 חודשים:

  • הנקה לפי דרישה. המשמעות היא שיש להאכיל את התינוק בכל פעם שהוא רעב.
  • אפשרו לתינוק להאכיל כל עוד הוא או היא רוצים. זה יעזור להבטיח שהתינוק מקבל מספיק חלב.
  • נסה תנוחות שונות כדי למצוא את המיקום הכי נוח לך וגם לתינוק.
  • אם את מתקשה בהנקה, חפשי עזרה מיועצת הנקה או מהרופא שלך.
  • הקפד לשתות הרבה נוזלים ולאכול תזונה בריאה כדי להבטיח שאתה מקבל מספיק תזונה.
  • קח הפסקות בעת הצורך. חשוב לשמור על עצמך כדי שתוכל לטפל בתינוק שלך.

הנקה היא חלק חשוב מהתזונה וההתפתחות של התינוק. מומלץ לאמהות להניק לפחות 12 חודשים, וכל עוד הרצון הדדי של האם והתינוק. הנקה יכולה לספק יתרונות בריאותיים רבים הן לתינוק והן לאם. חשוב לפנות לעזרה אם את מתקשה בהנקה, ולהקפיד לשמור על עצמך כדי שתוכלי לטפל בתינוקך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן