דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לוושינגטון הבירה?

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לוושינגטון הבירה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לוושינגטון הבירה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מבוא

נסיעה מניו יורק לוושינגטון הבירה היא נסיעה פופולרית בקרב מטיילים רבים. הנסיעה קצרה יחסית, לוקחת קצת יותר מארבע שעות להשלים. בדרך תעברו בכמה מהערים האייקוניות ביותר בארצות הברית, כולל פילדלפיה ובולטימור. במאמר זה, נדון במסלול, בזמן המשוער שלוקח להשלים את הנסיעה, ומה אתה יכול לצפות לראות לאורך הדרך.

המסלול

המסלול הישיר ביותר מניו יורק לוושינגטון די.סי. הוא דרך כביש I-95. מסלול זה לוקח אותך דרך מדינות ניו ג'רזי, דלאוור, מרילנד ווירג'יניה. המרחק הכולל הוא כ-230 מייל, וזמן הנסיעה המשוער הוא ארבע שעות וחמש עשרה דקות.

מניו יורק עד פילדלפיה

החלק הראשון של המסע לוקח אותך מניו יורק לפילדלפיה. החלק הזה של הטיול הוא כ-90 מיילים ולוקח כשעתיים להשלים. בדרך תעברו בערים ניוארק, ג'רזי סיטי וטרנטון.

מפילדלפיה לבולטימור

החלק השני של המסע לוקח אותך מפילדלפיה לבולטימור. החלק הזה של הטיול הוא כ-80 מיילים ולוקח כשעתיים להשלים. בדרך תעברו בערים וילמינגטון, אלקטון ואברדין.

מבולטימור לוושינגטון די.סי

החלק האחרון של המסע לוקח אותך מבולטימור לוושינגטון די.סי. החלק הזה של הטיול הוא כ-60 מיילים ולוקח כשעה להשלים. בדרך תעברו בערים אנאפוליס ואלכסנדריה.

למה לצפות בדרך

תוך כדי נסיעה מניו יורק לוושינגטון די.סי., תעבור דרך כמה מהערים האייקוניות ביותר בארצות הברית. בניו יורק תעברו ברחובות ההומים של מנהטן ובגשר ברוקלין האייקוני. בפילדלפיה תעברו ברחובות ההיסטוריים של העיר העתיקה ובפעמון החירות. בבולטימור תעברו דרך הנמל הפנימי והאקווריום הלאומי. ובוושינגטון הבירה, תעברו דרך האנדרטאות והאנדרטאות של הקניון הלאומי.

סיכום

נסיעה מניו יורק לוושינגטון הבירה היא נסיעה פופולרית בקרב מטיילים רבים. הנסיעה קצרה יחסית, לוקחת קצת יותר מארבע שעות להשלים. בדרך תעברו בכמה מהערים האייקוניות ביותר בארצות הברית, כולל פילדלפיה ובולטימור. למידע נוסף, תוכל לצפות בסרטונים על הכונן, או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן