דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה בין אטלנטיק סיטי לוושינגטון?

כמה זמן הנסיעה בין אטלנטיק סיטי לוושינגטון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה בין אטלנטיק סיטי לוושינגטון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה בין אטלנטיק סיטי לוושינגטון?

הנסיעה בין אטלנטיק סיטי לוושינגטון הבירה היא כ-4 שעות ו-45 דקות, תלוי בתנועה ובתנאים אחרים. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהחלקים היפים וההיסטוריים ביותר של החוף המזרחי, כך שזו דרך נהדרת לראות את המראות בזמן ההגעה ליעד שלך. המסלול מתחיל באטלנטיק סיטי, ניו ג'רזי, ולוקח אותך דרך מי דלאוור אזור הבילוי הלאומי גאפ, עמק שננדואה והרי בלו רידג' לפני ההגעה לוושינגטון הבירה. בדרך תעברו בכמה מהעיירות והערים הציוריות ביותר באזור, כולל פילדלפיה, לנקסטר וגטיסבורג.

למה לצפות בדרך

הנסיעה בין אטלנטיק סיטי לוושינגטון הבירה היא דרך מצוינת לחוות את היופי של החוף המזרחי. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהחלקים היפים וההיסטוריים ביותר של האזור, כך שתוכלו להתרשם מהמראות והקולות של האזור. הנסיעה לוקחת אתכם דרך אזור הנופש הלאומי של דלאוור Water Gap, שהוא מקום נהדר לעצור ולחקור. האזור הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל דובים שחורים, צבאים ונשרים קירחים. תוכל גם לחזות בנופים המדהימים של נהר דלאוור וההרים שמסביב. עמק שננדואה הוא עוד מקום נהדר לעצור בו לאורך הדרך. האזור הוא ביתם של כמה מהנופים היפים ביותר באזור, כולל גבעות מתגלגלות, יערות עבותים ומפלים מדהימים. תוכל גם לספוג את המראות והקולות של האזור, כולל העיירות ההיסטוריות ווינצ'סטר וסטונטון. הרי הבלו רידג' הם התחנה האחרונה בנסיעה בין אטלנטיק סיטי לוושינגטון הבירה. האזור הוא ביתם של כמה מהנופים המדהימים ביותר באזור, כולל הפארק הלאומי שננדואה והפארק הלאומי הגדול סמוקי מאונטיין. תוכלו גם לספוג את המראות והקולות של האזור, כולל העיירות ההיסטוריות אשוויל ובון.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה בין אטלנטיק סיטי לוושינגטון הבירה היא דרך מצוינת לחוות את היופי של החוף המזרחי. לאורך הדרך, תוכל לחזות בכמה מהמראות המדהימים ביותר באזור, כולל אזור הפנאי הלאומי של דלאוור Water Gap, עמק שננדואה והרי בלו רידג'. בנוסף לנוף המדהים, אתה אני גם יוכל לקחת חלק מהאתרים ההיסטוריים ביותר באזור. בפילדלפיה, תוכל לבקר בפעמון החירות ובאולם העצמאות. בלנקסטר, תוכל לבקר בארץ האמיש. ובגטיסבורג, תוכל לבקר בפארק הצבאי הלאומי גטיסבורג.

טיפים עבור הכונן

הנסיעה בין אטלנטיק סיטי לוושינגטון הבירה היא דרך מצוינת לחוות את היופי של החוף המזרחי. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לזכור לפני שאתה יוצא לדרך. ראשית, הקפד לתכנן את המסלול שלך מבעוד מועד. זה יעזור לך להימנע מתנועה ועיכובים אחרים. שנית, דאגו להביא חטיפים ושתייה לנסיעה. זה יעזור לך לשמור על אנרגיה ולחות במהלך הנסיעה הארוכה. לבסוף, הקפד לבדוק את מזג האוויר לפני שאתה עוזב. זה יעזור לך לתכנן עיכובים פוטנציאליים עקב מזג אוויר סגרירי. הנסיעה בין אטלנטיק סיטי לוושינגטון היא דרך מצוינת לחוות את היופי של החוף המזרחי. עם מעט תכנון והכנה, תוכלו להפיק את המרב מהמסע שלכם ולצפות בכמה מהמראות המדהימים ביותר באזור. למידע נוסף על הכונן, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן