דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מניו ג'רזי לניו יורק?

כמה זמן הנסיעה מניו ג'רזי לניו יורק?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

. כמה זמן הנסיעה מניו ג'רזי לניו יורק?

כמה זמן הנסיעה מניו ג'רזי לניו יורק?

הנסיעה מניו ג'רזי לניו יורק היא קצרה יחסית, אורכת כשעתיים בהתאם לתנועה. המסלול לוקח אותך דרך עמק ההדסון הציורי, ומציע שפע של הזדמנויות לתפוס את המראות לאורך הדרך. בין אם אתם עושים את הטיול לעסקים או להנאתכם, תוכלו למצוא הרבה ממה ליהנות במהלך המסע.

המסלול

המסלול הישיר ביותר מניו ג'רזי לניו יורק הוא דרך הכביש המהיר של ניו ג'רזי. מסלול זה לוקח אותך דרך עמק ההדסון, המציע נופים מדהימים של הנהר והאזור הכפרי שמסביב. המסלול מתוחזק היטב וקל יחסית לניווט, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מטיילים. ברגע שתגיעו ל-New York State Thruway, תהיה לכם אפשרות לקחת את גשר Tappan Zee או גשר ג'ורג' וושינגטון. שני המסלולים מציעים נופים מדהימים של נהר ההדסון ושל קו הרקיע של מנהטן. גשר ג'ורג' וושינגטון הוא המסלול הישיר יותר, אבל גשר טפאן זי מציע נסיעה נופית יותר.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מניו ג'רזי לניו יורק היא קצרה יחסית, אבל יש הרבה דברים לראות ולעשות לאורך הדרך. תעברו דרך עיירות וכפרים קטנים, המציעים שפע של הזדמנויות לעצור ולחקור. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה ליהנות מהם, כמו גם פארקים ושבילים ציוריים. הנסיעה מציעה גם שפע של הזדמנויות לתפוס את המראות של עמק ההדסון. תעברו דרך עיירות וכפרים קטנים, המציעים שפע של הזדמנויות לעצור ולחקור. תהיה לך גם הזדמנות להתבונן בנופים המדהימים של נהר ההדסון וקו הרקיע של מנהטן.

השוואה מהירה

מַסלוּל זְמַן נוף
ניו ג'רזי טרנפיק 2 שעות עמק ההדסון
גשר טפאן זי 2 שעות קו הרקיע של נהר ההדסון ומנהטן
גשר ג'ורג' וושינגטון 2 שעות קו הרקיע של נהר ההדסון ומנהטן

טיפים לביצוע הטיול

כאשר עושים את הנסיעה מניו ג'רזי לניו יורק, חשוב לתכנן מראש. הקפד לבדוק את תנאי התנועה לפני שאתה עוזב, מכיוון שהמסלול עלול להיות עמוס בשעות השיא. זה גם רעיון טוב לתכנן את העצירות שלך לאורך הדרך, שכן יש הרבה הזדמנויות להסתכל על המראות ולחקור את האזור. חשוב גם לוודא שיש לך מספיק דלק לטיול. המסלול קצר יחסית, אבל תמיד כדאי לוודא שיש לכם מספיק דלק כדי להגיע ליעד.

סיכום

הנסיעה מניו ג'רזי לניו יורק היא קצרה יחסית, אורכת כשעתיים בהתאם לתנועה. המסלול לוקח אותך דרך עמק ההדסון הציורי, ומציע שפע של הזדמנויות לתפוס את המראות לאורך הדרך. בין אם אתם עושים את הטיול לעסקים או להנאתכם, תוכלו למצוא הרבה ממה ליהנות במהלך המסע. למידע נוסף על המסלול, עיין בסרטון זה לסיור וירטואלי בנסיעה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן