דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מציריך לפארק הלאומי של שוויץ?

כמה זמן הנסיעה מציריך לפארק הלאומי של שוויץ?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מציריך לפארק הלאומי של שוויץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הנסיעה מציריך לפארק הלאומי של שוויץ

הפארק הלאומי של שוויץ הוא אחד המקומות היפים והשלווים בשוויץ. ממוקם בקנטון גראובינדן, הפארק הוא ביתם של מגוון חיות בר ונופים הרריים מדהימים. אם אתם מחפשים מפלט שליו, הפארק הלאומי של שוויץ הוא היעד המושלם. אבל כמה זמן הנסיעה מציריך לפארק הלאומי של שוויץ? הנסיעה מציריך לפארק הלאומי של שוויץ היא כשלוש וחצי שעות. המסלול לוקח אותך דרך האלפים השוויצרים המדהימים, כך שתוכל לצפות לראות כמה נופים עוצרי נשימה לאורך הדרך. הנסיעה היא בעיקר בכבישים מהירים, כך שתוכלו לצפות להספיק לעשות זמן טוב.

למה לצפות בדרך

כשאתה עושה את דרכך מציריך לפארק הלאומי של שוויץ, תעבור דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של שוויץ. תעברו דרך הערים צ'ור ודאבוס, שתיהן שווה עצירה אם יש לכם זמן. תעברו גם בכמה ממעברי ההרים המדהימים ביותר במדינה, כולל מעבר Flüela ומעבר אובראלפ.

דברים לעשות בפארק הלאומי של שוויץ

ברגע שתגיעו לפארק הלאומי של שוויץ, תוכלו לחקור את הנוף המדהים. הפארק הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, יעלים ומרמוטות. תוכלו גם לחקור את כרי הדשא והיערות האלפיניים המדהימים. יש שפע של מסלולי הליכה לחקור, כמו גם מגוון פעילויות כמו דיג, שחייה ושיט בקאנו.

דעה אישית

הנסיעה מציריך לפארק הלאומי השוויצרי היא דרך מצוינת לחקור כמה מהחלקים היפים ביותר של שוויץ. המסלול לוקח אתכם דרך כמה ממעברי ההרים המדהימים בארץ, ותוכלו לצפות לראות כמה נופים עוצרי נשימה לאורך הדרך. הפארק הלאומי השוויצרי הוא יעד נהדר לחופשה שלווה, ויש שפע של פעילויות ליהנות מהן ברגע שתגיעו. אם אתם מחפשים מפלט שליו, הפארק הלאומי של שוויץ הוא היעד המושלם. למידע נוסף על הפארק הלאומי של שוויץ, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . כדי לקבל מושג טוב יותר למה לצפות בנסיעה מציריך לפארק הלאומי של שוויץ, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן