דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מציריך לצרמט?

כמה זמן הנסיעה מציריך לצרמט?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מציריך לצרמט?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מציריך לצרמט

הנסיעה מציריך לצרמט היא מסע נופי דרך האלפים השוויצרים. המסלול לוקח אותך דרך כמה ממעברי ההרים היפים בעולם, עם נופים מדהימים של מטרהורן ופסגות אייקוניות אחרות. הנסיעה עצמה היא כשעתיים וחצי, אך בקלות תוכלו לבלות יום שלם בחקר האזור. הנסיעה מתחילה בציריך, העיר הגדולה ביותר בשוויץ. משם תצאו דרומה על הכביש המהיר A3, עברו דרך העיירות Winterthur ו-Schaffhausen. לאחר כשעה תגיעו לעיירה Sargans, שם תפנו לכביש המהיר A13 ותתחילו את הטיפוס אל הרי האלפים. ה-A13 לוקח אתכם דרך עמק Vorderrhein המדהים, על צוקיו הנישאים וכרי דשא ירוקים. לאחר כשעה תגיעו לעיירה Chur, בירת קנטון גראובינדן. מצ'ור, תמשיכו על כביש A13, תעברו דרך העיירות תוסיס וטייפנקסטל לפני שתגיעו לעיירה בריג. מ-Brig תלכו על הכביש המהיר A9, המתפתל בין ההרים ועובר ליד מטרהורן האייקוני. . לאחר כשעה תגיעו לעיירה Visp, שם תפנו לכביש המהיר A8 ותתחילו את הקטע האחרון של הנסיעה. כביש A8 לוקח אותך דרך מנהרת Lötschberg, מנהרה באורך 13 קילומטרים שחוצה את ההרים. לאחר כשעה תגיעו לעיירה צרמט, היעד הסופי של הנסיעה.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מציריך לצרמט היא מסע נופי דרך האלפים השוויצרים. לאורך הדרך, תעברו בכמה ממעברי ההרים היפים בעולם, עם נופים מדהימים של מטרהורן ופסגות אייקוניות אחרות. הנסיעה מתחילה בציריך, העיר הגדולה בשוויץ. משם תצאו דרומה על הכביש המהיר A3, עברו דרך העיירות Winterthur ו-Schaffhausen. לאחר כשעה תגיעו לעיירה Sargans, שם תפנו לכביש המהיר A13 ותתחילו את הטיפוס אל הרי האלפים. ה-A13 לוקח אתכם דרך עמק Vorderrhein המדהים, על צוקיו הנישאים וכרי דשא ירוקים. לאחר כשעה תגיעו לעיירה Chur, בירת קנטון גראובינדן. מצ'ור, תמשיכו על כביש A13, תעברו דרך העיירות תוסיס וטייפנקסטל לפני שתגיעו לעיירה בריג. מ-Brig תלכו על הכביש המהיר A9, המתפתל בין ההרים ועובר ליד מטרהורן האייקוני. . לאחר כשעה תגיעו לעיירה Visp, שם תפנו לכביש המהיר A8 ותתחילו את הקטע האחרון של הנסיעה. כביש A8 לוקח אותך דרך מנהרת Lötschberg, מנהרה באורך 13 קילומטרים שחוצה את ההרים. לאחר כשעה, תגיעו לעיירה צרמט, היעד הסופי של הנסיעה. בדרך תעברו בכמה ממעברי ההרים היפים בעולם, עם נופים מדהימים של מטרהורן ועוד אייקונים פסגות. תהיה לך גם הזדמנות לחקור כמה מהכפרים והעיירות המוזרות שמנקדות את המסלול, כגון Chur, Brig ו-Visp.

דעה אישית

לאחרונה הזדמן לי לקחת את הנסיעה מציריך לצרמט, וזו הייתה אחת הנסיעות היפות ביותר שעשיתי אי פעם. הנוף היה מדהים לחלוטין, עם צוקים נישאים, כרי דשא ירוקים, וכמובן, מטרהורן האייקוני. הנסיעה עצמה הייתה די קלה, עם כבישים מתוחזקים היטב והרבה מקומות לעצור בהם ולהתבונן בנופים. בסך הכל, זו הייתה חוויה בלתי נשכחת, ואני ממליץ עליה בחום לכל מי שמחפש טיול נופי באלפים השוויצריים.

שאלות ותשובות

מהי התקופה הטובה ביותר בשנה לקחת את הנסיעה מציריך לצרמט?

התקופה הטובה ביותר בשנה לקחת את הנסיעה מציריך לצרמט היא בחודשי הקיץ, מיוני עד אוגוסט. בתקופה זו הכבישים במצב הטוב ביותר ומזג האוויר בדרך כלל שמשי וחמים.

האם יש אגרה לאורך המסלול?

כן, יש כמה אגרה לאורך המסלול. הבולטת שבהן היא מנהרת Lötschberg, שעולה בסביבות 10 פרנק שוויצרי.

האם יש מקומות לעצור בדרך?

כן, יש הרבה מקומות לעצור בדרך. בעיירות Chur, Brig ו-Visp יש שפע של מסעדות, בתי קפה וחנויות שאפשר לחקור. יש גם שפע של נקודות תצפית ציוריות לאורך המסלול, בהן תוכלו להתרשם מהנופים המדהימים של האלפים.

סיכום

הנסיעה מציריך לצרמט היא מסע נופי דרך האלפים השוויצרים. המסלול לוקח אותך דרך כמה ממעברי ההרים היפים בעולם, עם נופים מדהימים של מטרהורן ופסגות אייקוניות אחרות. הנסיעה עצמה היא כשעתיים וחצי, אבל אפשר בקלות לבלות יום שלם בחקר האזור. בדרך תעברו בכמה ממעברי ההרים היפים בעולם, עם נופים מדהימים של מטרהורן ופסגות אייקוניות אחרות. תהיה לך גם הזדמנות לחקור כמה מהכפרים והעיירות המוזרות שמנקדות את המסלול, כגון Chur, Brig ו-Visp. התקופה הטובה ביותר בשנה לקחת את הנסיעה היא בחודשי הקיץ, מיוני עד אוגוסט. בתקופה זו הכבישים במצב הטוב ביותר ומזג האוויר בדרך כלל שמשי וחמים. בסך הכל, מדובר בחוויה בלתי נשכחת, ואחת שהייתי ממליץ עליה בחום לכל מי שמחפש טיול נופי באלפים השוויצריים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן