דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מציריך לפרייבורג?

כמה זמן הנסיעה מציריך לפרייבורג?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מציריך לפרייבורג?

כמה זמן הנסיעה מציריך לפרייבורג?

הנסיעה מציריך לפרייבורג היא מסע נופי דרך האזור הכפרי של שוויץ. המסלול הוא כ-200 ק"מ (124 מייל) ואורך כ-2.5 שעות. בדרך תעברו בכמה מהעיירות והכפרים הציוריים ביותר של שוויץ, כמו גם בכמה ממעברי ההרים המדהימים שלה. הנסיעה מתחילה בציריך, העיר הגדולה בשוויץ ובירת קנטון ציריך. מכאן תצאו דרומה על הכביש המהיר A3, עברו דרך הערים Winterthur ו-Schaffhausen לפני חציית הגבול לגרמניה. פעם בגרמניה, תמשיכו דרומה על הכביש המהיר A5, עברו דרך העיירות פרייבורג אים ברייסגאו ואופנבורג לפני שתגיעו ליעדכם פרייבורג. הנסיעה מציריך לפרייבורג היא דרך מצוינת לחוות את היופי של האזור הכפרי של שוויץ. בדרך תעברו בכמה מהעיירות והכפרים הציוריים ביותר בשוויץ, ביניהן העיירה המקסימה וינטרתור והכפר הציורי שפהאוזן. תעברו גם בכמה ממעברי ההרים המדהימים ביותר של שוויץ, לרבות מעבר Susten ומעבר Grimsel. הנסיעה מציריך לפרייבורג היא דרך מצוינת לחוות את היופי של האזור הכפרי של שוויץ. המסלול קל יחסית לניווט והנוף עוצר נשימה. הנסיעה אורכת כ-2.5 שעות והיא דרך מצוינת לחקור את האזור.

דברים לעשות לאורך הדרך

יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך מציריך לפרייבורג. בווינטרתור תוכלו לבקר במוזיאון וינטרתור, המכיל אוסף גדול של אמנות וחפצים מהאזור. בשפהאוזן תוכלו לבקר במפלי הריין, אחד המפלים הגדולים באירופה. בפרייבורג תוכלו לחקור את האתרים ההיסטוריים הרבים של העיר, כמו כנסיית פרייבורג ואוניברסיטת פרייבורג.

טיפים עבור הכונן

בנסיעה מציריך לפרייבורג, חשוב לתכנן מראש ולאפשר הרבה זמן לנסיעה. המסלול קל יחסית לניווט, אבל יש כמה מעברי הרים תלולים שיכולים להיות מסובכים לניווט. חשוב גם לבדוק את מזג האוויר לפני היציאה לדרך, שכן מעברי ההרים עלולים להיות מסוכנים במזג אוויר גרוע.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זְמַן
200 ק"מ (124 מייל) 2.5 שעות

בסך הכל, הנסיעה מציריך לפרייבורג היא דרך מצוינת לחוות את היופי של האזור הכפרי של שוויץ. המסלול קל יחסית לניווט והנוף עוצר נשימה. אם אתם מחפשים נסיעה נופית דרך האזור הכפרי של שוויץ, אז זה המסלול המושלם עבורכם. למידע נוסף על המסלול, ניתן לצפות בסרטון זה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן