דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מציריך לז'נבה?

כמה זמן הנסיעה מציריך לז'נבה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

. כמה זמן הנסיעה מציריך לז'נבה?

כמה זמן הנסיעה מציריך לז'נבה?

הנסיעה מציריך לז'נבה היא מסע נופי האורך כשלוש וחצי שעות. המסלול עובר בהרי האלפים השוויצרים, ממנו נשקפים נופים מרהיבים של ההרים והעמקים. המסלול פופולרי גם בקרב רוכבי אופניים, שיכולים לנצל את שבילי האופניים הרבים לאורך הדרך. המרחק בין ציריך לז'נבה הוא כ-200 מייל (320 ק"מ). המסלול המהיר ביותר הוא דרך הכביש המהיר A1, האורך כשלוש וחצי שעות. עם זאת, אם תרצו לספוג את הנוף, תוכלו לקחת את המסלול הנופי יותר דרך הכביש המהיר A2, שאורך כארבע שעות.

המסלול הטוב ביותר לקחת

המסלול הטוב ביותר לקחת מציריך לז'נבה תלוי בהעדפות שלך. אם אתה רוצה להגיע לז'נבה כמה שיותר מהר, הכביש המהיר A1 הוא האפשרות הטובה ביותר. מסלול זה הוא הישיר ביותר ואורך כשלוש וחצי שעות. אם תרצו לספוג את הנוף, הכביש המהיר A2 הוא האפשרות הטובה ביותר. מסלול זה אורך כארבע שעות, אך הוא עובר בכמה מהחלקים היפים ביותר של שוויץ. תוכלו גם לנצל את שבילי האופניים הרבים לאורך הדרך.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

יש המון דברים לראות ולעשות לאורך הדרך מציריך לז'נבה. הכביש המהיר A2 עובר דרך האלפים השוויצרים, ומציע נופים מרהיבים של ההרים והעמקים. אתה יכול גם לעצור בכמה מהכפרים המוזרים הרבים לאורך הדרך. אם אתה מחפש מקום לעצור ולמתוח רגליים, העיירה לוזאן היא אופציה מצוינת. עיירה מקסימה זו ממוקמת על גדות אגם ז'נבה והיא ביתם של כמה מהמסעדות והחנויות הטובות ביותר באזור.

השוואה מהירה

מַסלוּל מֶרְחָק זְמַן
כביש מהיר A1 200 מייל (320 ק"מ) 3.5 שעות
כביש מהיר A2 200 מייל (320 ק"מ) 4 שעות

לסיכום, הנסיעה מציריך לז'נבה היא מסע נופי שלאורך כשלוש וחצי שעות. המסלול המהיר ביותר הוא דרך הכביש המהיר A1, אך אם תרצו לספוג את הנוף, הכביש המהיר A2 הוא האפשרות הטובה ביותר. יש הרבה דברים לראות ולעשות לאורך הדרך, כולל כמה מהחלקים היפים ביותר של שוויץ. בין אם אתם מחפשים טיול מהיר או נסיעה נינוחה, הנסיעה מציריך לז'נבה תהיה בטוחה חוויה בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן