דף הבית » כמה זמן מחזיק » Tdap Boostrix: כמה זמן זה נמשך?

Tdap Boostrix: כמה זמן זה נמשך?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. Tdap Boostrix: כמה זמן זה נמשך?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה Tdap Boostrix?

Tdap Boostrix הוא חיסון המסייע בהגנה מפני טטנוס, דיפטריה ושעלת (שעלת). זהו שילוב של שלושה חיסונים בזריקה אחת. מומלץ לבני נוער ומבוגרים שלא חוסנו נגד מחלות אלו. מומלץ גם לנשים בהריון בשליש השלישי להריון. Tdap Boostrix היא דרך בטוחה ויעילה להגנה מפני שלוש המחלות הקשות הללו. חשוב להתחסן נגד מחלות אלו כדי לסייע בהגנה על עצמך ועל הסובבים אותך.

כמה זמן נמשך Tdap Boostrix?

Tdap Boostrix יעיל עד 10 שנים. עם זאת, חשוב לקבל זריקת דחף כל 10 שנים כדי לשמור על הגנה מפני מחלות אלו.

האפקטיביות של Tdap Boostrix

Tdap Boostrix יעיל מאוד במניעת טטנוס, דיפטריה ושעלת. מחקרים הראו כי הוא יעיל ביותר מ-90% במניעת מחלות אלו. חשוב להתחסן נגד מחלות אלו כדי לסייע בהגנה על עצמך ועל הסובבים אותך.

תופעות לוואי של Tdap Boostrix

Tdap Boostrix בדרך כלל נסבל היטב ורוב האנשים אינם חווים תופעות לוואי כלשהן. עם זאת, אנשים מסוימים עלולים לחוות תופעות לוואי קלות כגון כאב, אדמומיות או נפיחות באתר ההזרקה. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול חום, כאבי ראש, עייפות ובחילות.

סיכום

Tdap Boostrix הוא חיסון בטוח ויעיל המסייע בהגנה מפני טטנוס, דיפטריה ושעלת. מומלץ לבני נוער ומבוגרים שלא חוסנו נגד מחלות אלו. מומלץ גם לנשים בהריון בשליש השלישי להריון. זה יעיל עד 10 שנים וחשוב לקבל זריקת דחף כל 10 שנים כדי לשמור על הגנה מפני מחלות אלו. מחקרים הראו כי הוא יעיל ביותר מ-90% במניעת מחלות אלו. רוב האנשים אינם חווים תופעות לוואי, עם זאת, חלק מהאנשים עלולים לחוות תופעות לוואי קלות כגון כאב, אדמומיות או נפיחות באתר ההזרקה.

השוואה מהירה

תַרכִּיב יְעִילוּת מֶשֶׁך תופעות לוואי
Tdap Boostrix 90%+ 10 שנים כאב קל, אדמומיות, נפיחות, חום, כאבי ראש, עייפות, בחילות

Tdap Boostrix היא דרך בטוחה ויעילה להגנה מפני טטנוס, דיפטריה ושעלת. חשוב להתחסן נגד מחלות אלו כדי לסייע בהגנה על עצמך ועל הסובבים אותך. למידע נוסף על Tdap Boostrix, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן