דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן נמשך החיסון נגד דיפתריה?

כמה זמן נמשך החיסון נגד דיפתריה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן נמשך החיסון נגד דיפתריה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי דיפטריה?

דיפטריה היא זיהום חיידקי מדבק הנגרם על ידי Corynebacterium diphtheriae. זה מתפשט באמצעות מגע עם הפרשות דרכי הנשימה של אדם נגוע, כגון שיעול או התעטשות. תסמינים של דיפתריה כוללים ציפוי אפור או לבן עבה בחלק האחורי של הגרון, חום, קשיי נשימה וכאב גרון. אם אינה מטופלת, דיפטריה עלולה לגרום לסיבוכים חמורים, כולל אי ספיקת לב, שיתוק ואפילו מוות.

מהו חיסון דיפטריה?

חיסון דיפתריה הוא חיסון משולב המגן גם מפני טטנוס ושעלת (עלת). הוא ניתן בדרך כלל כחלק מהחיסון DTaP, הניתן לילדים בגילאי 2, 4 ו-6 חודשים, במינוני דחף בגילאי 15-18 חודשים ו-4-6 שנים. החיסון זמין גם כחיסון עצמאי לדיפטריה למבוגרים ולמתבגרים.

כמה זמן נמשך החיסון נגד דיפתריה?

החיסון נגד דיפתריה מעניק הגנה מפני דיפטריה עד 10 שנים. עם זאת, חשוב לקבל מנות דחף של החיסון כדי לשמור על הגנה מפני המחלה. מבוגרים ומתבגרים צריכים לקבל מנת דחף של חיסון דיפטריה כל 10 שנים.

היתרונות של חיסון

חיסון הוא הדרך הטובה ביותר להגן מפני דיפתריה ומחלות אחרות הניתנות למניעה באמצעות חיסון. חיסונים בטוחים ויעילים, והם עוזרים למנוע את התפשטות המחלות. חיסון גם עוזר להפחית את הסיכון לסיבוכים חמורים כתוצאה מדיפתריה, כולל אי ספיקת לב, שיתוק ומוות.

חשיבות החיסון

החיסון חשוב במיוחד עבור אנשים הנמצאים בסיכון גבוה לחלות בדיפתריה, כגון אלו הנוסעים למדינות בהן המחלה נפוצה. זה חשוב גם לאנשים שנמצאים בקשר הדוק עם מישהו שיש לו דיפתריה. החיסון חשוב גם לאנשים שנמצאים בסיכון לסיבוכים מדיפתריה, כגון נשים בהריון, ילדים צעירים ואנשים עם מערכת חיסון מוחלשת.

השוואה מהירה

תַרכִּיב משך ההגנה
חיסון נגד דיפטריה עד 10 שנים

חיסון הוא הדרך הטובה ביותר להגן מפני דיפתריה ומחלות אחרות הניתנות למניעה באמצעות חיסון. חיסונים בטוחים ויעילים, והם עוזרים למנוע את התפשטות המחלות. חיסון גם עוזר להפחית את הסיכון לסיבוכים חמורים כתוצאה מדיפתריה, כולל אי ספיקת לב, שיתוק ומוות. חשוב לקבל מנות דחף של חיסון דיפטריה כל 10 שנים כדי לשמור על הגנה מפני המחלה. החיסון חשוב במיוחד עבור אנשים הנמצאים בסיכון גבוה לחלות בדיפתריה, כגון אלו הנוסעים למדינות בהן המחלה נפוצה. זה חשוב גם לאנשים שנמצאים בקשר הדוק עם מישהו שיש לו דיפתריה, כמו גם לאלה שנמצאים בסיכון לסיבוכים כתוצאה מדיפתריה, כגון נשים בהריון, ילדים צעירים ואנשים עם מערכת חיסון מוחלשת. למידע נוסף על חיסון נגד דיפתריה, כולל תופעות לוואי ומידע חשוב אחר, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן