דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק פסטו ביתי?

כמה זמן מחזיק פסטו ביתי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק פסטו ביתי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה פסטו?

פסטו הוא רוטב איטלקי מסורתי העשוי מבזיליקום טרי, שום, צנוברים, גבינת פרמזן ושמן זית. זהו תבלין פופולרי לפסטה, פיצה ומנות איטלקיות אחרות. פסטו הוא גם דרך מצוינת להוסיף טעם לכריכים, סלטים ומנות אחרות.

איך להכין פסטו ביתי

הכנת פסטו ביתי היא קלה ודורשת רק כמה מרכיבים. התחל בשילוב בזיליקום טרי, שום, צנוברים, גבינת פרמזן ושמן זית במעבד מזון. מערבבים את החומרים עד שהם קצוצים דק. אתה יכול להתאים את המרכיבים לטעם שלך. למשל, אפשר להוסיף עוד שום או גבינת פרמזן אם תרצו.

אחסון פסטו ביתי

לאחר שהכנתם את הפסטו, תוכלו לשמור אותו במקרר עד שבוע. כדי לשמור אותו זמן רב יותר, ניתן להקפיא אותו בכלי אטום. כאשר אתה מוכן להשתמש בו, הפשר אותו במקרר למשך הלילה.

כמה זמן מחזיק פסטו ביתי?

פסטו ביתי יחזיק עד שבוע במקרר ועד שלושה חודשים במקפיא. כדי לוודא שהפסטו שלכם יישאר טרי, הקפידו לאחסן אותו בכלי אטום.

טיפים להכנת הפסטו הטוב ביותר

כדי להכין את הפסטו הטוב ביותר, השתמשו במרכיבים הטריים ביותר שתוכלו למצוא. בזיליקום טרי חיוני לפסטו בעל טעם. אפשר להשתמש גם בעשבי תיבול אחרים כמו פטרוזיליה או כוסברה. אם אין לכם צנוברים, אפשר להחליף באגוזים או שקדים. לבסוף, השתמשו בשמן זית באיכות טובה לקבלת הטעם הטוב ביותר.

סיכום

פסטו ביתי הוא תבלין טעים ורב-תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. קל להכנה וניתן לשמור במקרר עד שבוע או במקפיא עד שלושה חודשים. כדי להכין את הפסטו הטוב ביותר, השתמשו בחומרי הגלם הטריים ביותר שתוכלו למצוא והתאימו את החומרים לפי טעמכם. למידע נוסף על פסטו, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן