דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיקה גבינת קוטג' מחוץ למקרר?

כמה זמן מחזיקה גבינת קוטג' מחוץ למקרר?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיקה גבינת קוטג' מחוץ למקרר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי גבינת קוטג'?

גבינת קוטג' היא מוצר חלב פופולרי העשוי מחלב מכורבל. הוא עשוי בדרך כלל מחלב פרה, אך ניתן להכין אותו גם מחלב עיזים או מחלב כבשים. זוהי גבינה לבנה רכה עם טעם עדין ומרקם מעט גרגירי. גבינת קוטג' היא מקור נהדר לחלבון וסידן, והיא משמשת לעתים קרובות בסלטים, כריכים ומנות אחרות.

כמה זמן מחזיקה גבינת קוטג' מחוץ למקרר?

גבינת קוטג' היא מזון מתכלה, ולכן אסור להשאיר אותה מחוץ למקרר יותר משעתיים. אם הטמפרטורה היא מעל 90 מעלות צלזיוס, אין להשאיר אותה בחוץ יותר משעה אחת. לאחר שעתיים יש לזרוק את גבינת הקוטג'.

אחסון גבינת קוטג'

גבינת קוטג' יש לאחסן במקרר. יש לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף היטב בניילון נצמד. ניתן לשמור גבינת קוטג' במקרר עד שבועיים.

איך לדעת אם גבינת קוטג' התקלקלה

גבינת קוטג 'עלולה להתקלקל אם משאירים אותה מחוץ למקרר זמן רב מדי או אם היא לא מאוחסנת כראוי. אם לגבינת הקוטג' יש ריח לוואי, היא רזה או שיש לה עובש גלוי, יש לזרוק אותה.

גבינת קוטג' מקפיאה

ניתן להקפיא גבינת קוטג' עד שלושה חודשים. כדי להקפיא גבינת קוטג', הניחו אותה בכלי אטום או עטפו אותה היטב בניילון נצמד. כשמוכן לשימוש, מפשירים את גבינת הקוטג' במקרר למשך הלילה.

טיפים לשימוש בגבינת קוטג'

גבינת קוטג' יכולה לשמש במגוון מנות. ניתן להוסיף אותו לסלטים, כריכים ומנות אחרות. זה יכול לשמש גם כציפוי לתפוחי אדמה אפויים, טאקו ומנות אחרות. גבינת קוטג' יכולה לשמש גם כתחליף לגבינת ריקוטה בלזניה ובמאכלים אחרים. גבינת קוטג' יכולה לשמש גם באפייה. ניתן להשתמש בו במאפינס, עוגות ומוצרי מאפה אחרים. זה יכול לשמש גם כתחליף לגבינת שמנת בעוגת גבינה וקינוחים אחרים.

סיכום

גבינת קוטג' היא מוצר חלב פופולרי המהווה מקור נהדר לחלבון וסידן. יש לשמור במקרר ולא להשאיר מחוץ למקרר יותר משעתיים. גבינת קוטג' ניתנת להקפאה עד שלושה חודשים וניתן להשתמש בה במגוון מנות. אם לגבינת הקוטג' יש ריח לוואי, היא רזה או שיש לה עובש גלוי, יש לזרוק אותה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן