דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק חומוס ביתי?

כמה זמן מחזיק חומוס ביתי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק חומוס ביתי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו חומוס תוצרת בית?

חומוס תוצרת בית הוא מטבל או ממרח טעים העשוי מחומוס מבושל, מעוך, מעורבב עם טחינה, שמן זית, שום, מיץ לימון ומלח. זהו מאכל מזרח תיכוני פופולרי שהופך פופולרי יותר ויותר באזורים אחרים של העולם. חומוס הוא מקור מצוין לחלבון ומהווה אלטרנטיבה בריאה למטבלים וממרחים אחרים.

איך להכין חומוס ביתי

הכנת חומוס ביתי קלה ודורשת רק כמה מרכיבים פשוטים. התחילו בשילוב של חומוס מבושל, טחינה, שמן זית, שום, מיץ לימון ומלח במעבד מזון. מערבבים עד לקבלת מרקם חלק וקרמי. טועמים ומתקנים תיבול לפי הצורך. מגישים עם פיתות, קרקרים או ירקות.

איך לאחסן חומוס תוצרת בית

חומוס תוצרת בית יש לאחסן בכלי אטום במקרר. זה יישמר עד חמישה ימים. אם אתה רוצה לשמור אותו יותר, אתה יכול להקפיא אותו עד שלושה חודשים. להקפאה מניחים את החומוס בכלי אטום ומקפיאים עד שלושה חודשים. כשמוכן לשימוש, מפשירים במקרר למשך הלילה.

איך לדעת אם חומוס תוצרת בית התקלקל

חומוס תוצרת בית יכול להתקלקל אם הוא לא מאוחסן כראוי. אם לחומוס יש ריח חמוץ או ששינה צבעו, סביר להניח שהוא מקולקל ויש לזרוק אותו. אם החומוס נשמר במקרר יותר מחמישה ימים, יש לזרוק גם אותו.

טיפים להכנת החומוס הביתי הטוב ביותר

כדי להכין את החומוס הביתי הטוב ביותר, השתמשו במרכיבים טריים ואחסנו אותו כראוי. התחל עם חומוס מבושל והשתמש בשום טרי, מיץ לימון וטחינה. השתמש בשמן זית כתית מעולה לקבלת הטעם הטוב ביותר. טועמים ומתקנים תיבול לפי הצורך. לחומוס שמנת יותר, הוסיפו כמה כפות מים או שמן זית. בעת אחסון חומוס ביתי, הקפידו להשתמש בכלי אטום ולאחסן אותו במקרר. החומוס יישמר עד חמישה ימים במקרר. אם אתה רוצה לשמור אותו יותר, אתה יכול להקפיא אותו עד שלושה חודשים. להפשרה מניחים את המיכל במקרר למשך הלילה.חומוס ביתי הוא מטבל או ממרח טעים ובריא שקל להכין וניתן ליהנות ממנו במשך ימים. עם כמה מרכיבים פשוטים ואחסון נכון, תוכלו ליהנות מחומוס ביתי עד חמישה ימים במקרר או עד שלושה חודשים במקפיא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן