דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן אורז יבש מחזיק מעמד?

כמה זמן אורז יבש מחזיק מעמד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אורז יבש מחזיק מעמד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה אורז יבש?

אורז יבש הוא סוג של דגן שנקטף משדות האורז ולאחר מכן מיובשים כדי להסיר את תכולת הלחות. לאחר מכן הוא נטחן כדי להסיר את הקליפות ואת שכבות הסובין. התוצאה היא דגן לבן ונימוח המשמש בתבשילים רבים ברחבי העולם. אורז יבש ניתן לאחסן לפרקי זמן ארוכים והוא מקור מצוין לפחמימות וחומרי תזונה חיוניים אחרים.

כמה זמן אורז יבש מחזיק מעמד?

אורז יבש יכול להחזיק מעמד לאורך זמן אם הוא מאוחסן כראוי. חיי המדף של אורז יבש תלויים בסוג האורז, אופן האחסון שלו, הטמפרטורה והלחות של הסביבה. בדרך כלל, אורז יבש יכול להחזיק מעמד עד שנה אם מאחסנים אותו בכלי אטום במקום קריר ויבש.

אחסון אורז יבש

כדי למקסם את חיי המדף של אורז יבש, יש לאחסן אותו בכלי אטום במקום קריר ויבש. כמו כן יש להרחיק אותו מאור שמש ישיר ולחות. אם האורז מאוחסן בסביבה חמה ולחה, הוא יתקלקל מהר יותר.

אורז יבש בהקפאה

ניתן גם להקפיא אורז יבש כדי להאריך את חיי המדף שלו. כדי להקפיא אורז יבש, מניחים אותו בכלי אטום ומאחסנים אותו במקפיא. יש להשתמש באורז תוך שישה חודשים מההקפאה.

בישול אורז יבש

כשמבשלים אורז יבש, חשוב לשטוף אותו לפני הבישול כדי להסיר לכלוך או פסולת. לאחר השטיפה יש לבשל את האורז במים רותחים כ-20 דקות או עד שהוא רך. לאחר בישול, יש לנקז את האורז ולהגיש מיד.

סיכום

אורז יבש יכול להחזיק מעמד לאורך זמן אם הוא מאוחסן כראוי. יש לאחסן אותו בכלי אטום במקום קריר ויבש ולהרחיק מאור שמש ישיר ולחות. ניתן גם להקפיא אורז יבש כדי להאריך את חיי המדף שלו. כשמבשלים אורז יבש, חשוב לשטוף אותו לפני הבישול ולאחר מכן לבשל אותו במים רותחים כ-20 דקות או עד שהוא רך. למידע נוסף על איך לאחסן ולשמור אורז יבש לחיי מדף מקסימליים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן