דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן מותר להשאיר בשר לא מבושל?

כמה זמן מותר להשאיר בשר לא מבושל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מותר להשאיר בשר לא מבושל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי מגבלת הזמן הבטוחה להשאיר בשר לא מבושל?

בכל הנוגע לבטיחות מזון, חשוב לדעת כמה זמן אפשר להשאיר בשר לא מבושל לפני שהוא לא בטוח לאכילה. משך הזמן שניתן להשאיר בשר לא מבושל תלוי בסוג הבשר, טמפרטורת הסביבה ותנאי האחסון. ככלל, מגבלת הזמן הבטוחה להשאיר בשר לא מבושל היא שעתיים.

מהו אזור הסכנה לבשר?

אזור הסכנה לבשר הוא בין 40°F ל-140°F. זהו טווח הטמפרטורות שבו חיידקים יכולים לגדול במהירות ולגרום למחלות הנישאות במזון. אם בשר נשאר בטווח הטמפרטורות הזה יותר משעתיים, זה כבר לא בטוח לאכילה.

איך לאחסן בשר נכון

כדי להבטיח שבשר בטוח לאכילה, חשוב לאחסן אותו כראוי. בשר נא יש לאחסן במקרר או במקפיא. אם הוא מאוחסן במקרר, יש להניח אותו על המדף התחתון כדי למנוע טפטוף של מיצים על מזונות אחרים. אם הוא מאוחסן במקפיא, יש לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום.

כיצד לחמם בשר בבטחה

אם הבשר נותר לא מבושל במשך יותר משעתיים, חשוב לחמם אותו היטב לפני האכילה. הדרך הטובה ביותר לחמם מחדש בשר היא לבשל אותו לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. טמפרטורה זו תהרוג כל חיידק שצמח על הבשר.

סיכום

חשוב לדעת כמה זמן אפשר להשאיר בשר לא מבושל לפני שהוא לא בטוח לאכילה. ככלל, מגבלת הזמן הבטוחה להשאיר בשר לא מבושל היא שעתיים. אם בשר נשאר באזור הסכנה יותר משעתיים, זה כבר לא בטוח לאכילה. כדי להבטיח שבשר בטוח לאכילה, חשוב לאחסן אותו כראוי ולחמם אותו מחדש לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן