דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני הניתוח מפסיקים מדללי דם?

כמה זמן לפני הניתוח מפסיקים מדללי דם?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני הניתוח מפסיקים מדללי דם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה הם מדללי דם?

מדללי דם הם תרופות המשמשות להפחתת הסיכון להיווצרות קרישי דם בגוף. הם נרשמים בדרך כלל לאנשים שעברו שבץ מוחי, התקף לב או אירוע קרדיווסקולרי אחר. מדללי דם פועלים על ידי מניעת היווצרות קרישים בכלי הדם, מה שעלול להוביל לסיבוכים בריאותיים חמורים.

סיכונים בנטילת מדללי דם לפני ניתוח

נטילת מדללי דם לפני הניתוח עלולה להגביר את הסיכון לדימום במהלך ההליך. הסיבה לכך היא שהתרופה מונעת את קרישת הדם, מה שעלול להוביל לדימום מוגזם. בנוסף, מדללי דם יכולים ליצור אינטראקציה עם תרופות אחרות המשמשות במהלך הניתוח, מה שעלול להגביר את הסיכון לסיבוכים.

כמה זמן לפני הניתוח כדאי להפסיק לקחת מדללי דם?

חשוב לדבר עם הרופא שלך כמה זמן לפני הניתוח עליך להפסיק ליטול מדללי דם. בדרך כלל, מומלץ להפסיק לקחת אותם לפחות חמישה ימים לפני ההליך. עם זאת, זה עשוי להשתנות בהתאם לסוג מדללי הדם שאתה נוטל וסוג הניתוח שאתה עובר. הרופא שלך יוכל לספק לך הנחיות ספציפיות יותר.

מהן האלטרנטיבות למדללי דם?

אם אינך מסוגל להפסיק ליטול מדללי דם לפני הניתוח, קיימות אפשרויות אחרות. הרופא שלך עשוי להמליץ על שימוש בסוג אחר של תרופות, כגון נוגד קרישה, כדי להפחית את הסיכון לקרישי דם. בנוסף, הרופא שלך עשוי להמליץ על שימוש במכשיר כגון מסנן כדי למנוע היווצרות קרישים בכלי הדם.

סיכום

חשוב לדבר עם הרופא שלך כמה זמן לפני הניתוח עליך להפסיק ליטול מדללי דם. בדרך כלל, מומלץ להפסיק לקחת אותם לפחות חמישה ימים לפני ההליך. עם זאת, זה עשוי להשתנות בהתאם לסוג מדללי הדם שאתה נוטל וסוג הניתוח שאתה עובר. אם אינך מסוגל להפסיק ליטול מדללי דם לפני הניתוח, קיימות אפשרויות אחרות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן