דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני הניתוח להפסיק את Aliquis?

כמה זמן לפני הניתוח להפסיק את Aliquis?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן לפני הניתוח להפסיק את Aliquis?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה אליקיס?

Aliquis הוא סוג של תרופות נוגדות קרישה המשמשות למניעת היווצרות קרישי דם. זה נרשם לעתים קרובות לאנשים שעברו שבץ מוחי, התקף לב או אירוע קרדיווסקולרי אחר. הוא משמש גם למניעת פקקת ורידים עמוקים (DVT) ותסחיף ריאתי (PE). Aliquis פועל על ידי עיכוב פעולתם של גורמי קרישה מסוימים בדם, ובכך מפחית את הסיכון להיווצרות קריש.

כמה זמן לפני הניתוח אני צריך להפסיק לקחת את Aliquis?

חשוב להפסיק ליטול את Aliquis לפחות חמישה ימים לפני כל סוג של ניתוח. הסיבה לכך היא שאליקוויס עלולה להגביר את הסיכון לדימום במהלך ואחרי הניתוח. אם אתה נוטל אליקיס וצריך לעבור ניתוח, חשוב לדבר עם הרופא שלך מתי להפסיק לקחת את התרופה. הרופא שלך יוכל לייעץ לך על הזמן הטוב ביותר להפסיק לקחת את Aliquis לפני הניתוח שלך.

מהם הסיכונים של אי עצירת Aliquis לפני הניתוח?

אם לא תפסיק ליטול את Aliquis לפני הניתוח, אתה עלול להיות בסיכון מוגבר לדימום במהלך ואחרי ההליך. זה יכול להוביל לסיבוכים חמורים, כגון איבוד דם מוגזם, זיהום ואפילו מוות. חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא ולהפסיק לקחת את Aliquis לפחות חמישה ימים לפני הניתוח.

מהן האלטרנטיבות לאליקיס?

אם אינך מסוגל להפסיק לקחת את Aliquis לפני הניתוח, ישנן תרופות נוגדות קרישה אחרות שניתן להשתמש בהן במקום. תרופות אלו כוללות וורפרין, הפרין והפרין במשקל מולקולרי נמוך. הרופא שלך יוכל לייעץ לך לגבי התרופה הטובה ביותר עבורך.

מהן תופעות הלוואי של Aliquis?

Aliquis יכול לגרום למספר תופעות לוואי, כולל בחילות, הקאות, שלשולים וכאבי בטן. זה יכול גם לגרום לסחרחורת, כאבי ראש ופריחה. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, חשוב לפנות מיד לרופא שלך.

השוואה מהירה

תרופות זמן לפני הניתוח להפסיק לקחת תופעות לוואי
אליקיס 5 ימים בחילות, הקאות, שלשולים, כאבי בטן, סחרחורת, כאבי ראש, פריחה
וורפרין 3 ימים בחילות, הקאות, שלשולים, כאבי בטן, סחרחורת, כאבי ראש, פריחה, דימום
הפרין 2 ימים בחילות, הקאות, שלשולים, כאבי בטן, סחרחורת, כאבי ראש, פריחה, דימום, לחץ דם נמוך
הפרין במשקל מולקולרי נמוך יום 1 בחילות, הקאות, שלשולים, כאבי בטן, סחרחורת, כאבי ראש, פריחה, דימום, לחץ דם נמוך, תגובות אלרגיות

חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני הפסקת כל תרופה נוגדת קרישה. הרופא שלך יוכל לייעץ לך על הזמן הטוב ביותר להפסיק לקחת את Aliquis לפני הניתוח שלך. הם גם יוכלו לייעץ לך לגבי התרופה האלטרנטיבית הטובה ביותר עבורך, במידת הצורך. חשוב לזכור שתרופות נוגדות קרישה יכולות להגביר את הסיכון לדימום במהלך ואחרי הניתוח. חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא ולהפסיק לקחת את Aliquis לפחות חמישה ימים לפני הניתוח. אם אינך מסוגל להפסיק ליטול את Aliquis לפני הניתוח, ייתכן שהרופא שלך יוכל לייעץ לך לגבי תרופה חלופית. אם אתה נוטל את Aliquis וצריך לעבור ניתוח, חשוב לדבר עם הרופא שלך מתי להפסיק לקחת את התרופה . הם יוכלו לייעץ לך על הזמן הטוב ביותר להפסיק ליטול את Aliquis לפני הניתוח ואת התרופה האלטרנטיבית הטובה ביותר עבורך, במידת הצורך. חשוב לזכור שתרופות נוגדות קרישה יכולות להגביר את הסיכון לדימום במהלך ואחרי הניתוח. אם לא תפסיק ליטול את Aliquis לפני הניתוח, אתה עלול להיות בסיכון מוגבר לדימום במהלך ואחרי ההליך. זה יכול להוביל לסיבוכים חמורים, כגון איבוד דם מוגזם, זיהום ואפילו מוות. חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא ולהפסיק ליטול את Aliquis לפחות חמישה ימים לפני הניתוח. למידע נוסף על Aliquis וכמה זמן לפני הניתוח עליך להפסיק לקחת אותו, בקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן