דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני הניתוח יש להפסיק נוגדי קרישה?

כמה זמן לפני הניתוח יש להפסיק נוגדי קרישה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני הניתוח יש להפסיק נוגדי קרישה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה הם נוגדי קרישה?

נוגדי קרישה הם תרופות המשמשות למניעת קרישי דם. הם ידועים גם בתור מדללי דם. נוגדי קרישה פועלים על ידי מניעת היווצרות קרישים בכלי הדם. זה עוזר להפחית את הסיכון לשבץ מוחי, התקף לב ומצבים רפואיים חמורים אחרים.

מתי יש להפסיק תרופות נוגדות קרישה לפני הניתוח?

חשוב להפסיק ליטול נוגדי קרישה לפני הניתוח. הפסקת נוגדי קרישה לפני הניתוח יכולה להפחית את הסיכון לדימום במהלך ואחרי ההליך. משך הזמן שיש להמתין לפני הניתוח תלוי בסוג נוגד הקרישה הנלקח. עבור וורפרין, הנוגד קרישה הנפוץ ביותר, מומלץ להפסיק את נטילת התרופה לפחות חמישה ימים לפני הניתוח. זה מאפשר מספיק זמן לניקוי התרופה מהגוף. לגבי נוגדי קרישה אחרים, כגון הפרין, מומלץ להפסיק את נטילת התרופה לפחות 24 שעות לפני הניתוח. זה מאפשר מספיק זמן לניקוי התרופה מהגוף.

מהם הסיכונים של אי הפסקת תרופות נוגדות קרישה לפני ניתוח?

אם לא מפסיקים נוגדי קרישה לפני הניתוח, קיים סיכון מוגבר לדימום במהלך ואחרי ההליך. זה יכול להוביל לסיבוכים חמורים, כגון דימום מוגזם, קרישי דם ואפילו מוות.

מה עליך לעשות אם אתה נוטל נוגדי קרישה?

אם אתה נוטל נוגדי קרישה וצריך לעבור ניתוח, חשוב לדבר עם הרופא שלך מתי להפסיק לקחת את התרופה. הרופא שלך יוכל לספק הנחיות ספציפיות מתי להפסיק לקחת את התרופה וכיצד לעבור בבטחה לתרופה אחרת במידת הצורך.

מהן האלטרנטיבות לנוגדי קרישה?

אם אתה צריך לעבור ניתוח ולא יכול להפסיק לקחת נוגדי קרישה, ישנן תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסיכון לדימום. תרופות אלו כוללות תרופות נוגדות טסיות, כגון אספירין וקלופידוגרל, ותרופות אנטי-פיברינוליטיות, כגון חומצה טרנקסמית. הרופא שלך יוכל לספק הנחיות ספציפיות לגבי התרופה המתאימה לך ביותר וכיצד לעבור בבטחה לתרופה אחרת במידת הצורך.

סיכום

נוגדי קרישה הם תרופות המשמשות למניעת קרישי דם. חשוב להפסיק ליטול נוגדי קרישה לפני הניתוח כדי להפחית את הסיכון לדימום במהלך ואחרי ההליך. משך הזמן שיש לאפשר לפני הניתוח תלוי בסוג נוגד הקרישה הנלקח. אם לא מפסיקים נוגדי קרישה לפני הניתוח, קיים סיכון מוגבר לדימום במהלך ואחרי ההליך. אם אתה נוטל נוגדי קרישה וצריך לעבור ניתוח, חשוב לדבר עם הרופא שלך מתי להפסיק לקחת את התרופה. אם אינך יכול להפסיק לקחת נוגדי קרישה, ישנן תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסיכון לדימום.

טייק אווי

  • נוגדי קרישה הם תרופות המשמשות למניעת קרישי דם.
  • חשוב להפסיק ליטול נוגדי קרישה לפני הניתוח כדי להפחית את הסיכון לדימום.
  • משך הזמן שיש לאפשר לפני הניתוח תלוי בסוג נוגד הקרישה הנלקח.
  • אם אתה נוטל נוגדי קרישה וצריך לעבור ניתוח, חשוב לדבר עם הרופא שלך מתי להפסיק לקחת את התרופה.
  • אם אינך יכול להפסיק לקחת נוגדי קרישה, ישנן תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסיכון לדימום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן