דף הבית » כמה זמן בתנור » קבב בתנור – מנה טעימה

קבב בתנור – מנה טעימה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

קבב בתנור – מנה טעימה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה קבב בתנור?

קבב בתנור הוא מאכל טעים שמכינים את נתחי הבשר, בדרך כלל טלה, בתערובת תבלינים ואז אפייתם בתנור. המרינדה יכולה להשתנות בהתאם לאזור ולהעדפת הטבח, אך בדרך כלל כוללת שום, בצל, כמון, פפריקה ותבלינים אחרים. התוצאה היא מנה עדינה, עסיסית וטעימה שבטוח תשמח.

היתרונות של בישול קבב בתנור

לבישול קבב בתנור יש מספר יתרונות. ראשית, זוהי דרך בריאה יותר להכין את המנה שכן היא אינה מצריכה שימוש בשמן או בחמאה. המשמעות היא שתכולת השומן של המנה מופחתת משמעותית. בנוסף, אפיית הקבב בתנור עוזרת לנעול את הטעם של המרינדה, וכתוצאה מכך מנה יותר טעימה. לבסוף, אפיית הקבב בתנור היא שיטה הרבה יותר קלה ופחות זמן מאשר צלייה או טיגון במחבת.

הכנת הקבב

השלב הראשון בהכנת קבב בתנור הוא השריית הבשר. ניתן לעשות זאת על ידי שילוב התבלינים הרצויים עם מעט שמן ולאחר מכן שפשוף התערובת על הבשר. יש לתת למרינדה לעמוד לפחות שעה, אבל עדיף לילה. לאחר שהבשר הושרה, יש להניח אותו על תבנית עם נייר אפייה ולאפות בתנור בחום של 350 מעלות פרנהייט למשך כ-25 דקות.

מגישים את הקבב

ניתן להגיש קבב בתנור כמנה עיקרית או כמנה ראשונה. ניתן להגיש עם מגוון תוספות כגון אורז, קוסקוס או פיתות. אפשר להגיש גם עם מגוון רטבים כמו צזיקי, חומוס או טחינה.

השוואה מהירה

שיטה זְמַן בריאות
צְלִיָה ארוך נָמוּך
טיגון במחבת בינוני נָמוּך
אפייה בתנור קצר גָבוֹהַ

סיכום

קבב בתנור הוא מאכל טעים ובריא שכולם יכולים ליהנות ממנו. קל להכנה וניתן להגיש אותו כמנה עיקרית או כמנה ראשונה. ניתן להתאים את המרינדה לטעמים אישיים וזמן האפייה קצר יחסית. למי שמחפש ארוחה טעימה ובריאה, קבב בתנור הוא אופציה מצוינת. כדי ללמוד עוד על המנה הזו, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן