דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן מכניסים עוגת שמרים לתנור?

כמה זמן מכניסים עוגת שמרים לתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מכניסים עוגת שמרים לתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי עוגת שמרים?

עוגת שמרים היא סוג של עוגה שמכינים שמרים כחומר תפיחה. זהו סוג של עוגה מתוקה שמכינים בדרך כלל משילוב של קמח, סוכר, חמאה, ביצים ושמרים. השמרים עוזרים ליצירת מרקם קליל ואוורירי בעוגה. עוגות שמרים ניתנות לטעם במגוון מרכיבים כמו פירות, אגוזים, תבלינים ותמציות. הם מוגשים לעתים קרובות כקינוח או חטיף.

איך לאפות עוגת שמרים

אפיית עוגת שמרים היא תהליך פשוט יחסית. השלב הראשון הוא לערבב יחד את החומרים היבשים, כגון הקמח, הסוכר והשמרים. לאחר מכן, מוסיפים את החומרים הרטובים, כגון החמאה, הביצים וכל חומרי הטעם. לאחר מכן מערבבים את התערובת עד שהיא מתאחדת היטב. לאחר שהבלילה מוכנה, יוצקים אותה לתבנית עוגה משומנת ומורחים אותה בצורה אחידה. לאחר מכן מכסים את העוגה במגבת לחה ומניחים לתפיחה של כשעה. לאחר שהעוגה תפחה היא מוכנה לאפייה.

כמה זמן לאפות עוגת שמרים

זמן האפייה של עוגת שמרים ישתנה בהתאם לגודל תבנית העוגה ולסוג התנור בשימוש. בדרך כלל, יש לאפות עוגת שמרים במשך כ-25 עד 30 דקות ב-350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס). כדי לוודא שהעוגה מבושלת במלואה, יש להחדיר קיסם או בודק עוגה למרכז העוגה. אם הקיסם יוצא נקי, העוגה מוכנה.

טיפים לאפיית עוגת שמרים

  • הקפידו להשתמש בשמרים טריים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • הקפידו לשמן את תבנית העוגה לפני שיוצקים פנימה את הבלילה.
  • מכסים את העוגה במגבת לחה בזמן שהיא תופחת.
  • בדקו את מידת העשייה של העוגה בעזרת קיסם או בודק עוגה.
  • מניחים לעוגה להתקרר לפני ההגשה.

הצעות הגשה

עוגות שמרים טעימות מוגשות בפני עצמן או עם מגוון תוספות. כמה תוספות פופולריות כוללות קצפת, פירות טריים, ריבה או אבק אבקת סוכר. ניתן להגיש עוגות שמרים גם עם מגוון רטבים כמו שוקולד, קרמל או רפרפת.

אחסון עוגת שמרים

ניתן לאחסן עוגות שמרים בטמפרטורת החדר עד שלושה ימים. להארכת חיי המדף של העוגה ניתן לשמור במקרר עד שבוע. ניתן גם להקפיא עוגות שמרים עד שלושה חודשים. כדי להפשיר, פשוט מניחים את העוגה במקרר למשך הלילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן