דף הבית » כמה זמן בתנור » דגים נמתחים בתנור לכמה זמן?

דגים נמתחים בתנור לכמה זמן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

דגים נמתחים בתנור לכמה זמן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה מתיחת דגים?

מתיחת דגים היא טכניקת בישול המשמשת להפיכת דגים עדינים וטעימים יותר. התהליך כולל מתיחת פילה הדג ביד לפני בישולו בתנור. טכניקה זו משמשת לעתים קרובות במטבח הים תיכוני והמזרח תיכוני, וניתן להשתמש בה עם כל סוג של דגים.

מהם היתרונות של מתיחת דגים?

למתיחת דגים יש מספר יתרונות. זה עוזר לרכך את הדג, מה שהופך אותו לטעים יותר וקל יותר לאכילה. זה גם עוזר להפחית את זמן הבישול, שכן הדג יתבשל מהר יותר כאשר הוא נמתח. בנוסף, זה עוזר למנוע מהדג להתייבש, שכן תהליך המתיחה עוזר לשמור על הלחות בדג.

איך למתוח דגים

מתיחת דגים היא תהליך פשוט. מתחילים בהנחת פילה הדג על קרש חיתוך. בעזרת הידיים, משוך בעדינות את הדג לכיוונים מנוגדים. היזהרו לא לקרוע את הבשר. ממשיכים למתוח את הדג עד שהוא פי שניים מגודלו המקורי.

כמה זמן למתוח דגים בתנור

לאחר שהדג נמתח, הוא מוכן לבישול בתנור. זמן הבישול יהיה תלוי בסוג הדג ובעובי הפילה. בדרך כלל, בישול של פילה דג דק ייקח בערך 10 דקות, בעוד שלפילה עבה יותר עשוי להימשך עד 20 דקות. כדי להבטיח שהדג מבושל, השתמשו במדחום כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית. הדג נעשה כאשר הוא מגיע לטמפרטורה פנימית של 145 מעלות צלזיוס.

טיפים למתיחת דגים

כאשר מותחים דגים, חשוב להיות עדינים. משיכה קשה מדי עלולה לקרוע את הבשר ולהקשות על הבישול של הדג. בנוסף, חשוב להשתמש בסכין חדה בעת חיתוך הדג. סכין קהה עלולה לגרום לדג להיקרע. חשוב גם לתבל את הדג לפני למתוח אותו. זה יעזור להוסיף טעם לדג ולהפוך אותו למהנה יותר לאכילה.

סיכום

מתיחת דגים היא דרך מצוינת להפוך את הדגים לרך וטעים יותר. התהליך פשוט וניתן לעשות אותו תוך דקות ספורות. כאשר מותחים את הדג, הקפידו להיות עדינים ולהשתמש בסכין חדה. בנוסף, מתבלים את הדג לפני שמתחים אותו כדי להוסיף טעם. לבסוף מבשלים את הדג בתנור 10-20 דקות, תלוי בעובי הפילה. למידע נוסף על מתיחת דגים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן