דף הבית » בריאות ואיכות חיים » איך לקלות ערמונים בתנור

איך לקלות ערמונים בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לקלות ערמונים בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ערמונים הם חטיף טעים או תוספת שאפשר ליהנות ממנה כל השנה. קליית ערמונים בתנור היא דרך פשוטה וקלה להכנתם. עם כמה צעדים פשוטים, אתה יכול לקבל פינוק טעים תוך זמן קצר.

מה אתה צריך

כדי לקלות ערמונים בתנור, תזדקק לכמה מרכיבים ומצרכים פשוטים:

  • עַרמוֹנִים
  • סַכִּין
  • תבנית אפייה
  • תנור

הכנת הערמונים

השלב הראשון בקליית ערמונים בתנור הוא הכנת הערמונים. התחל בחימום מראש של התנור ל-375 מעלות פרנהייט. לאחר מכן, קח סכין חדה וערוך חתך רדוד בצד השטוח של כל ערמון. זה יעזור לערמונים להתבשל בצורה אחידה ולמנוע מהם להתפוצץ בתנור.

מסדרים את הערמונים

לאחר חיתוך הערמונים, מסדרים אותם על תבנית אפייה. מוודאים שהערמונים פרוסים בשכבה אחת ולא נוגעים זה בזה. זה יעזור להם לבשל באופן שווה.

בישול הערמונים

לאחר שהערמונים מסודרים על תבנית האפייה, מכניסים אותם לתנור שחומם מראש. אופים את הערמונים במשך 20-25 דקות, או עד שהם מזהיבים והקליפות נפתחות. הקפידו לבדוק את הערמונים כל כמה דקות כדי לוודא שהם לא נשרפים.

הסרת הערמונים

לאחר שהערמונים מסיימים להתבשל, מוציאים אותם מהתנור ונותנים להם להתקרר כמה דקות. לאחר שהם מתקררים מספיק כדי להתמודד, קלפו בזהירות את הקליפות והשליכו אותם. הערמונים מוכנים כעת לאכילה!

שאלות ותשובות

האם אפשר לקלות ערמונים על הכיריים?

כן, אתה יכול לקלות ערמונים על הכיריים. לשם כך מחממים מחבת על אש בינונית-גבוהה ומוסיפים את הערמונים. מבשלים את הערמונים במשך 5-7 דקות, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהם מזהיבים והקליפות נפתחות. הקפידו לצפות היטב בערמונים כדי לוודא שהם לא יישרפו.

האם צריך לקלף את הערמונים לפני הקלייה?

לא, אין צורך לקלף את הערמונים לפני הקלייה. כל שעליך לעשות הוא ליצור חתך רדוד בצד השטוח של כל ערמון ואז לאפות אותם בתנור. הקליפות ייפתחו במהלך תהליך הבישול ולאחר מכן ניתן לקלף בקלות.

האם אפשר להשתמש בערמונים קפואים לקלייה?

כן, אתה יכול להשתמש בערמונים קפואים לקלייה. כל שעליך לעשות הוא להפשיר את הערמונים לפני הקלייה ולפעול לפי אותן הוראות כמו לגבי ערמונים טריים.

האם אפשר לקלות ערמונים במיקרוגל?

כן, אפשר לקלות ערמונים במיקרוגל. מניחים את הערמונים בקערה המתאימה למיקרוגל ומבשלים על גבוה 2-3 דקות, או עד שהקליפות נפתחות. הקפידו לבדוק את הערמונים כל כמה דקות כדי לוודא שהם לא יישרפו.

קליית ערמונים בתנור היא דרך פשוטה וקלה להכנתם. עם כמה צעדים פשוטים, אתה יכול לקבל פינוק טעים תוך זמן קצר. למידע נוסף, עיין ויקיפדיה .

סיכום

קליית ערמונים בתנור היא דרך פשוטה וקלה להכנתם. התחל בחימום מראש של התנור ל-375 מעלות פרנהייט. לאחר מכן, קח סכין חדה וערוך חתך רדוד בצד השטוח של כל ערמון. מסדרים את הערמונים על תבנית עם נייר אפייה ואופים 20-25 דקות, או עד שהם מזהיבים והקליפות נפתחות. לאחר שהערמונים מסיימים להתבשל, מוציאים אותם מהתנור ונותנים להם להתקרר כמה דקות. לאחר שהם מתקררים מספיק כדי להתמודד, קלפו בזהירות את הקליפות והשליכו אותם. הערמונים מוכנים כעת לאכילה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן