דף הבית » בריאות ואיכות חיים » איך לבשל צלעות טלה בתנור לתוצאות מושלמות

איך לבשל צלעות טלה בתנור לתוצאות מושלמות

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לבשל צלעות טלה בתנור לתוצאות מושלמות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צלעות טלה הן ארוחה טעימה וקלה להכנה שניתן לבשל בתנור לתוצאה מבושלת, עסיסית וטעימה מושלמת בכל פעם. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב מהירה של ליל שבוע או מנה מרשימה לארוחת ערב, צלעות טלה בטוחות ירצו. הנה איך לבשל צלעות טלה בתנור לתוצאות מושלמות.

הכנת צלעות הטלה

לפני שתתחיל לבשל, תצטרך להכין את צלעות הטלה. התחל בטפיחה יבשה עם נייר סופג. זה יעזור להם להשחים יפה בתנור. לאחר מכן, מתבלים את צלעות הטלה במלח ופלפל. אפשר להוסיף לצלעות הטלה גם עשבי תיבול ותבלינים אחרים אם רוצים. לאחר שצלעות הטלה מתובלות, אתה מוכן להתחיל בבישול.

בישול צלעות הטלה

מחממים את התנור ל-375 מעלות פרנהייט. מניחים את צלעות הטלה על תבנית עם נייר אפייה ומבשלים 15 דקות. לאחר 15 דקות הופכים את צלעות הטלה ומבשלים עוד 10 דקות. יש לבשל את צלעות הטלה לטמפרטורה פנימית של 145 מעלות פרנהייט. אם תרצו שצלעות הטלה יהיו עשויות יותר, תוכלו לבשל אותן 5 דקות נוספות.

טיפים לצלעות טלה מבושלות בצורה מושלמת

  • הקפידו לייבש את צלעות הטלה לפני הבישול כדי להבטיח שהן ישחימו יפה בתנור.
  • מתבלים את צלעות הטלה במלח ופלפל לפני הבישול.
  • מבשלים את צלעות הטלה במשך 15 דקות, לאחר מכן הופכים אותן ומבשלים 10 דקות נוספות.
  • מבשלים את צלעות הטלה לטמפרטורה פנימית של 145 מעלות פרנהייט.

הגשת צלעות הטלה

לאחר שצלעות הטלה מבושלות, הניחו להן לנוח 5 דקות לפני ההגשה. הגישו את צלעות הטלה עם התוספות האהובות עליכם כמו ירקות צלויים, פירה או סלט. תהנה!

בישול צלעות טלה בתנור היא דרך פשוטה וטעימה להכין ארוחה. רק עם כמה דקות של הכנה וכמה דקות של בישול, אתה יכול לקבל צלעות טלה מבושלות בצורה מושלמת, עסיסית ומלאת טעם. נסה את זה ותהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן