דף הבית » אמנות ותרבות » כמה זמן לבשל המבורגר בתנור

כמה זמן לבשל המבורגר בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן לבשל המבורגר בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה שאתה צריך לדעת על בישול המבורגר בתנור

בישול המבורגר בתנור יכול להיות דרך מצוינת לקבל המבורגר עסיסי וטעים מבלי להדליק את הגריל. אבל כמה זמן כדאי לבשל המבורגר בתנור? התשובה תלויה בגודל ההמבורגר, בטמפרטורת התנור ובמידת העשייה הרצויה של ההמבורגר. המשך לקרוא כדי לגלות עוד על בישול המבורגר בתנור.

באיזו טמפרטורה כדאי לבשל המבורגר בתנור?

הטמפרטורה האידיאלית לבישול המבורגר בתנור היא 350°F (177°C). טמפרטורה זו תבטיח שההמבורגר יתבשל בצורה אחידה ולא יתייבש. אם אתה מבשל המבורגר גדול, ייתכן שתרצה להעלות את הטמפרטורה ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס) כדי להבטיח שההמבורגר יתבשל.

כמה זמן כדאי לבשל המבורגר בתנור?

משך הזמן שצריך לבשל המבורגר בתנור תלוי בגודל ההמבורגר ובעשייה הרצויה. להמבורגר בגודל בינוני (4 אונקיות או 113 גרם), מבשלים 10-12 דקות. להמבורגר גדול (6 אונקיות או 170 גרם), מבשלים 12-15 דקות. להמבורגר עשוי היטב, מבשלים 15-18 דקות.

טיפים לבישול המבורגר בתנור

כשמבשלים המבורגר בתנור, חשוב לזכור כמה טיפים:

  • יש לוודא שהתנור מחומם מראש לטמפרטורה הרצויה לפני הכנסת ההמבורגרים.
  • הפוך את ההמבורגרים באמצע הבישול כדי להבטיח בישול אחיד.
  • השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של ההמבורגרים. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות לפחות 160°F (71°C) להמבורגר עשוי היטב.
  • נותנים להמבורגרים לנוח 5 דקות לפני ההגשה.

השוואה מהירה

גודל בורגר זמן בישול
4 אונקיות (113 גרם) 10-12 דקות
6 אונקיות (170 גרם) 12-15 דקות
כל הכבוד 15-18 דקות

בישול המבורגר בתנור הוא דרך מצוינת לקבל המבורגר עסיסי וטעים מבלי להדליק את הגריל. המפתח הוא לוודא שהתנור מחומם מראש לטמפרטורה הנכונה ולהשתמש במדחום בשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של ההמבורגרים. בעזרת הטיפים האלה, תוכלו להכין את ההמבורגר המושלם בתנור בכל פעם. לטיפים וטריקים נוספים על בישול המבורגרים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן