דף הבית » אמנות ותרבות » כמה זמן אופים המבורגר קנוי בתנור?

כמה זמן אופים המבורגר קנוי בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אופים המבורגר קנוי בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

באיזו טמפרטורה כדאי לאפות המבורגר בתנור?

אפיית המבורגר בתנור היא דרך מצוינת לקבל המבורגר עסיסי וטעים מבלי להדליק את הגריל. אבל כמה חם אתה צריך לכוון את התנור שלך? התשובה תלויה בסוג ההמבורגר שאתה אופה. להמבורגר בקר קלאסי, תרצה לכוון את התנור שלך ל-375°F (190°C). טמפרטורה זו תבטיח שההמבורגר יתבשל מבלי להתייבש. אם אתה אופה המבורגר הודו או צמחוני, אתה יכול להוריד את הטמפרטורה ל-350°F (177°C).

כמה זמן צריך לאפות המבורגר בתנור?

לאחר שהגדרתם את התנור לטמפרטורה הנכונה, הגיע הזמן להבין כמה זמן לאפות את ההמבורגר. זמן הבישול יהיה תלוי בגודל קציצת ההמבורגר. עבור קציצה של ¼ פאונד (113 גרם), תצטרך לאפות אותה כ-15 דקות. עבור קציצה של חצי פאונד (226 גרם), תצטרך לאפות אותה כ-20 דקות. ובשביל קציצה של 1 פאונד (453 גרם), תצטרכו לאפות אותה כ-25 דקות.

טיפים לאפיית ההמבורגר המושלם בתנור

קל לאפות המבורגר בתנור, אבל יש כמה טיפים שתוכלו לעקוב אחריהם כדי לוודא שתקבלו את ההמבורגר המושלם. ראשית, הקפידו לחמם את התנור לפני שאתם מכניסים את ההמבורגרים. זה יבטיח שההמבורגרים יתבשלו בצורה אחידה שנית, אל תעמיס יותר מדי את תבנית האפייה. אם תשים יותר מדי המבורגרים על הסדין, הם לא יתבשלו באופן שווה. שלישית, הפוך את ההמבורגרים באמצע זמן הבישול. זה יעזור להם לבשל באופן שווה משני הצדדים. לבסוף, השתמשו במדחום בשר כדי לבדוק שההמבורגרים מבושלים. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות לפחות 160°F (71°C).

מה להגיש עם המבורגרים אפויים

לאחר שההמבורגרים שלך מבושלים, הגיע הזמן להגיש אותם. המבורגרים אפויים הם טעימים בפני עצמם, אבל אתה יכול גם להגיש אותם עם מגוון צדדים. לחוויית המבורגר קלאסית, הגישו את ההמבורגרים עם צ'יפס, תפוצ'יפס או טבעות בצל. אתה יכול גם להגיש אותם עם סלט בצד או קערת מרק. אם אתה מחפש משהו קצת יותר יצירתי, נסה להגיש את ההמבורגרים עם ירקות צלויים, צ'יפס בטטה או סלט קינואה.

סיכום

אפיית המבורגר בתנור היא דרך מצוינת לקבל המבורגר עסיסי וטעים מבלי להדליק את הגריל. כדי לקבל את ההמבורגר המושלם, הקפידו לחמם מראש את התנור, אל תגדשו את תבנית האפייה, הפכו את ההמבורגרים באמצע זמן הבישול והשתמשו במדחום בשר כדי לבדוק שההמבורגרים מבושלים. הגישו את ההמבורגרים עם צ'יפס, תפוצ'יפס או טבעות בצל לחווית המבורגר קלאסית, או היו יצירתיים עם ירקות צלויים, צ'יפס בטטה או סלט קינואה. למידע נוסף על אפיית המבורגרים בתנור, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן