דף הבית » אמנות ותרבות » איך לבשל רוסטביף בתנור

איך לבשל רוסטביף בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. איך לבשל רוסטביף בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה רוסטביף?

רוסטביף הוא מאכל קלאסי שנהנים ממנו בכל העולם. מדובר בנתח בקר שצולים בתנור, לרוב עם מגוון תבלינים ועשבי תיבול. ניתן להגיש רוסטביף כמנה עיקרית, או לשמש בכריכים, סלטים ומנות אחרות. רוסטביף הוא דרך מצוינת ליהנות מנתח בקר בטעם ועסיסי.

איך לבשל רוסטביף בתנור

בישול רוסטביף בתנור הוא תהליך פשוט שניתן לעשות עם כמה מרכיבים בסיסיים. להלן השלבים לבישול רוסטביף בתנור:

שלב 1: מחממים את התנור

השלב הראשון בבישול רוסטביף בתנור הוא לחמם מראש את התנור לטמפרטורה הרצויה. עבור צלי בינוני-רייר, יש לחמם את התנור ל-350°F (177°C). לצלייה בינונית, יש לחמם את התנור ל-375°F (190°C).

שלב 2: הכן את הצלי

לאחר שהתנור מחומם מראש, יש להכין את הצלי. את הצלי יש לתבל במלח ופלפל, ובכל תיבול רצוי אחר. לאחר מכן יש להניח את הצלי בתבנית צלייה ולהכניס לתנור שחומם מראש.

שלב 3: מבשלים את הצלי

יש לבשל את הצלי בתנור שחומם מראש למשך הזמן הרצוי. לצלי מדיום-רייר, יש לבשל את הצלי כ-15 דקות לכל קילו. לצלייה בינונית יש לבשל את הצלי כ-20 דקות לכל קילו.

שלב 4: בדוק את הטמפרטורה

לאחר בישול הצלי למשך הזמן הרצוי, יש לבדוק את הטמפרטורה הפנימית. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות לפחות 145 מעלות צלזיוס (63 מעלות צלזיוס) עבור צלי בינוני-רייר, ולפחות 160 מעלות פרנהייט (71 מעלות צלזיוס) עבור צלייה בינונית.

שלב 5: תן לצלי לנוח

לאחר שהצלי הגיע לטמפרטורה הפנימית הרצויה, יש להוציאו מהתנור ולתת לו לנוח 10 דקות לפחות לפני החיתוך. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש לאורך הצלייה, וכתוצאה מכך צלי עסיסי יותר וטעים יותר.

טיפים לבישול רוסטביף בתנור

הנה כמה טיפים לבישול רוסטביף בתנור:

השתמש במדחום בשר

שימוש במדחום בשר הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהצלי מבושל לטמפרטורה הפנימית הרצויה. יש להכניס מדחום לבשר לחלק העבה ביותר של הצלי ולבדוק את הטמפרטורה מדי פעם.

הוסף ירקות

הוספת ירקות למחבת הצלייה יכולה להוסיף טעם ולחות לצלי. ניתן להוסיף למחבת הצלייה ירקות כמו תפוחי אדמה, גזר ובצל ולבשל לצד הצלייה.

הוסף נוזל

הוספת נוזלים למחבת הצלייה יכולה לעזור לשמור על הצלי לח וטעים. ניתן להוסיף מים, מרק או יין למחבת הצלייה כדי למנוע מהצלייה להתייבש.

תן לצלי לנוח

מתן אפשרות לצלי לנוח לאחר הבישול הוא שלב חשוב בהבטחת צלי עסיסי ובעל טעם. יש להוציא את הצלי מהתנור ולתת לו לנוח 10 דקות לפחות לפני החיתוך.

השוואה מהירה

סוג צלי טמפרטורת התנור זמן בישול (דקה/לב) טמפרטורה פנימית
נא למחצה 350°F (177°C) 15 145°F (63°C)
בינוני 375°F (190°C) 20 160°F (71°C)

בישול רוסטביף בתנור הוא תהליך פשוט שניתן לעשות עם כמה מרכיבים בסיסיים. את הצלי יש לתבל במלח ופלפל, ובכל תיבול רצוי אחר. לאחר מכן יש להניח את הצלי בתבנית צלייה ולהכניס לתנור שחומם מראש. יש לבשל את הצלי בתנור שחומם מראש למשך הזמן הרצוי. לאחר בישול הצלי למשך הזמן הרצוי, יש לבדוק את הטמפרטורה הפנימית. לאחר שהצלי הגיע לטמפרטורה הפנימית הרצויה, יש להוציאו מהתנור ולתת לו לנוח 10 דקות לפחות לפני החיתוך. שימוש במדחום בשר הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהצלי מבושל לטמפרטורה הפנימית הרצויה. הוספת ירקות למחבת הצלייה יכולה להוסיף טעם ולחות לצלי. הוספת נוזלים למחבת הצלייה יכולה לעזור לשמור על הצלי לח וטעים. מתן אפשרות לצלי לנוח לאחר הבישול הוא שלב חשוב בהבטחת צלי עסיסי ובעל טעם. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לבשל רוסטביף בתנור, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן